Forum > Demolåtar

Du gör en cover på - I shall be released

<< < (18/21) > >>

Eddi:
Ja det ska jag banne mig göra. Jag lovar helt sanningsenligt att min version är den absolut bästa Dylanlåten jag någonsin har gjort - kan inte förstå varför jag inte nämns i top-4 hmpf... <_<

Harmonica mike:

--- Citat från: Eddi skrivet 09.12.2010, 20:45:05 ---Ja det ska jag banne mig göra. Jag lovar helt sanningsenligt att min version är den absolut bästa Dylanlåten jag någonsin har gjort - kan inte förstå varför jag inte nämns i top-4 hmpf... <_<

--- Slut citat ---

:lol:

Harmonica mike:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 09.12.2010, 15:36:22 ---
--- Citat från: asti skrivet 09.12.2010, 14:33:20 ---En enkel akustisk "Peter, Paul & Mary"-version.....(Peter, Asti & CPG  :))

--- Slut citat ---

Jåhå jo..så att..eehhh..

Enkel och enkel,,shit detta gav rysningar i sin enkelhet.En av favvona helt klart tilsammans med Maxb:s å ydderf:s verrar - utan inbördes rangordning :)

Riktigt bra och fantastiskt ljud på guran,anar att du har bra grejer..Min gura polare har en Martin sjuttitalare och med den så brukar vi få till ett schysst ackesound,ditt är dock ett snäpp bättre..klarare på nåt sätt.Hur som helst,kanon verre detta och bra sång ala´Cpg - hälsa till honom från Mike  :)

Mike

--- Slut citat ---

Så där ja,glömde faktiskt det Eddi,förlåt..Nu ser du ju att du är nämnd,allt förlåtet

mike

Eddi:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 09.12.2010, 20:55:22 ---
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 09.12.2010, 15:36:22 ---
--- Citat från: asti skrivet 09.12.2010, 14:33:20 ---En enkel akustisk "Peter, Paul & Mary"-version.....(Peter, Asti & CPG  :))

--- Slut citat ---

Jåhå jo..så att..eehhh..

Enkel och enkel,,shit detta gav rysningar i sin enkelhet.En av favvona helt klart tilsammans med Maxb:s å ydderf:s verrar - utan inbördes rangordning :)

Riktigt bra och fantastiskt ljud på guran,anar att du har bra grejer..Min gura polare har en Martin sjuttitalare och med den så brukar vi få till ett schysst ackesound,ditt är dock ett snäpp bättre..klarare på nåt sätt.Hur som helst,kanon verre detta och bra sång ala´Cpg - hälsa till honom från Mike  :)

Mike

--- Slut citat ---

Så där ja,glömde faktiskt det Eddi,förlåt..Nu ser du ju att du är nämnd,allt förlåtet

mike

--- Slut citat ---
Finemang nu känner jag mig integrerad med storheterna :lol:

asti:

--- Citat från: mixuz skrivet 09.12.2010, 19:20:30 ---Harmonika Mike   o MaxB : tack för comments.

Asti: Relaxat stycke musik.  :)  Du låter lite som Jan Hammarlund..

--- Slut citat ---

Oj, proggvibbar! Jan Hammarlund minns jag mest för "Jag vill leva i Europa", som jag tyckte var bra.
Spännande jämförelse!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion