Forum > Demolåtar
Du gör en cover på - I shall be released
MaxB:
--- Citat från: mixuz skrivet 09.12.2010, 12:05:54 ---Här är en lite annorlunda version. Jag gjorde den innan jag lyssnat på de andra versionerna.
yderrFs version är ju sanslöst bra. Mja, den här är lite skum. Texten är Mikael Wiehes svenska tolkning.
http://www.speedyshare.com/files/25611811/realese.mp3
--- Slut citat ---
Kul med galna körstämmor.
badlands:
--- Citat från: Fuzzbub skrivet 09.12.2010, 11:35:21 ---
--- Citat från: badlands skrivet 09.12.2010, 08:49:24 ---Nämen Fuzz... Känner du inte till dessa gubbar?
Historia min vän...
Basker = Doctor John och han med den vikta cowboy hatten är ingen mindre än Ronnie Hawkins. Snubben som The Band startade sin karriär med, The Hawks.
Så... Lite historia....
--- Slut citat ---
Tack för lektionen Badlands. Säg till så får du en gratislektion av mig ang. välljudande gitarrer. ;) /JEH
--- Slut citat ---
Öhhhh !
Hur tänkte du nu? ;)
asti:
En enkel akustisk "Peter, Paul & Mary"-version.....(Peter, Asti & CPG :))
Kon-Trollet:
--- Citat från: asti skrivet 09.12.2010, 14:33:20 ---En enkel akustisk "Peter, Paul & Mary"-version.....(Peter, Asti & CPG :))
--- Slut citat ---
:D jösses - vilken dödsmysig version ! :lol: det känns som om jag har filt-tofflor på mig när jag lyssnar...och en kopp earl grey-té i en mugg i näven, haha..softaste covern nånsin ! Dylan blir vegetarian om han får höra den :lol:
Harmonica mike:
--- Citat från: asti skrivet 09.12.2010, 14:33:20 ---En enkel akustisk "Peter, Paul & Mary"-version.....(Peter, Asti & CPG :))
--- Slut citat ---
Jåhå jo..så att..eehhh..
Enkel och enkel,,shit detta gav rysningar i sin enkelhet.En av favvona helt klart tilsammans med Maxb:s å ydderf:s verrar - utan inbördes rangordning :)
Riktigt bra och fantastiskt ljud på guran,anar att du har bra grejer..Min gura polare har en Martin sjuttitalare och med den så brukar vi få till ett schysst ackesound,ditt är dock ett snäpp bättre..klarare på nåt sätt.Hur som helst,kanon verre detta och bra sång ala´Cpg - hälsa till honom från Mike :)
Mike
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida