Forum > Demolåtar

Du gör en cover på - I shall be released

<< < (5/21) > >>

Wernborg:

--- Citat från: Eddi skrivet 16.11.2010, 20:17:42 ---
--- Citat från: Wernborg skrivet 16.11.2010, 19:41:14 ---Tänk om alla på KR skulle göra en cover på en bra låt.

:ph34r:

:D

--- Slut citat ---
Men det var ganska kul det här - så säg en bra låt!

--- Slut citat ---

Äsch. Det var säkert bara ett uttryck för min egen bristfälliga smak. Desto större utmaning att göra något bra av den.  :D

Eddi:

--- Citat från: Wernborg skrivet 16.11.2010, 21:41:24 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 16.11.2010, 20:17:42 ---
--- Citat från: Wernborg skrivet 16.11.2010, 19:41:14 ---Tänk om alla på KR skulle göra en cover på en bra låt.

:ph34r:

:D

--- Slut citat ---
Men det var ganska kul det här - så säg en bra låt!

--- Slut citat ---

Äsch. Det var säkert bara ett uttryck för min egen bristfälliga smak. Desto större utmaning att göra något bra av den.  :D

--- Slut citat ---
Aha - kan vi ana en version från farbror W här också kanske?  :)

Harmonica mike:

--- Citat från: Fuzzbub skrivet 16.11.2010, 16:55:55 ---Här kommer ännu en version, med skavanker (50 Hz bl.a.) och allt.  :wacko:  Snodde bryggan från TRB-versionen och lade till näsflöjt på den så gott det gick.  :)    /JEH

[mp3=200,20,0,left]http://dl.dropbox.com/u/10482850/Fuzzbub%20-%20I%20Shall%20Be%20Released%28KR%29.mp3[/mp3]
http://dl.dropbox.com/u/10482850/Fuzzbub%20-%20I%20Shall%20Be%20Released%28KR%29.mp3

[Edit] Fasen, jag insåg just att jag glömt en vers!  Det får vänta tills efter badmintonen, om jag ändrar.  :)  [/Edit]

--- Slut citat ---

Tjoho Fuzzen!

Skitskön verre detta.Diggar ackordsvalen,jag var nog mera traditionell och tråkig.Bra solo och sång.Hyfsad mix,och snygg bas!!

Jag fick inte till det på basuslingen.Tonen i min Warvick dör efter ett par sekunder.Vilket medförde att jag spelade några extra toner här och där,inte bra.

Heja boys/girls,fler versioner - detta är KUL!!

Mike

Fuzzbub:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 17.11.2010, 00:34:33 ---
Tjoho Fuzzen!

Skitskön verre detta.Diggar ackordsvalen,jag var nog mera traditionell och tråkig.Bra solo och sång.Hyfsad mix,och snygg bas!!

Jag fick inte till det på basuslingen.Tonen i min Warvick dör efter ett par sekunder.Vilket medförde att jag spelade några extra toner här och där,inte bra.

Heja boys/girls,fler versioner - detta är KUL!!

Mike

--- Slut citat ---

Tack Mike!   Tycker att din version är skitbra så du skall inte misströsta!  ;) Du har ju känsla så man blir avis värre, helt ärligt.  Gillar också speciellt
orgelljudet och den naturella ackeguran, förutom sången såklart.
Visst är det KUL!  Mera mera!  :)     /JEH

cykeln:

--- Citat från: Eddi skrivet 14.11.2010, 23:09:44 ---Snyggt Cykeln - ja det ställer ju onekligen krav på min variant känner jag huga huga - bra munspel också.

--- Slut citat ---

Tack för det Eddi!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion