Forum > Färdiga produktioner
Bass - (varning) What went wrong?
MaxB:
--- Citat från: Dividend skrivet 13.08.2010, 23:04:34 ---Bass: Ett råd i all välmening. Som Harmonica Mike (en väldigt respekterad medlem på KR) brukar skriva: "Man kommenterar ALLA som skrivit något om låten."
Annars känns det meningslöst att kommentera din låt, om man inte får feedback..
Låten var helt okej.
--- Slut citat ---
Kanske inte meningslöst (för mig B)), men det inspirerar till att ge mer feedback fler gånger...
Hej Div, kul att ses snart, har redan köpt ett paket röda att lägga på tallriken. Hörde att ICAs jumbokräftor fick bäst i test. Och denna vecka kostar ett paket med minst 17 stycken 50 kr, med ICA-kort om man hittar nån handlare som har dessa kvar. ;)
Bass:
--- Citat från: Dividend skrivet 13.08.2010, 23:04:34 ---Bass: Ett råd i all välmening. Som Harmonica Mike (en väldigt respekterad medlem på KR) brukar skriva: "Man kommenterar ALLA som skrivit något om låten."
Låten var helt okej.
--- Slut citat ---
Tjenare Devinded!
Det har du rätt i och det var lite tanklöst. Problemet är att jag svarat via Iphone för det mesta när man haft fullt upp med annat igentligen ^^
Men det har du självklart rätt i, och jag är som vanligt grymt tacksam för all feedback. Tar nog till mig mer än folk tror.
Ibland behöver jag lite tid dock ^^
//Bass
Marruschkka:
--- Citat från: Bass skrivet 13.08.2010, 23:43:10 ---
Låten var helt okej.
--- Slut citat ---
Tjenare Devinded!
Det har du rätt i och det var lite tanklöst. Problemet är att jag svarat via Iphone för det mesta när man haft fullt upp med annat igentligen ^^
Men det har du självklart rätt i, och jag är som vanligt grymt tacksam för all feedback. Tar nog till mig mer än folk tror.
Ibland behöver jag lite tid dock ^^
//Bass
--- Slut citat ---
Jaha?!! Hoppas budskapet gick fram nu, eller så inte? :huh: ;)
Ha det så bra!!
/Marre
equality:
Inte mycket att tillägga: suverän pipa som bär i hur stora produktioner som helst. Låten skulle nog funka i nån Hollywoodsnyftare.
Rattlesnake:
Väldigt maffig och tonsäker sång, stämmorna är klockrena. Produktionen i övrigt låter hur säker som helt, och välmixad. Enda nitsen är hi-hat:en, som jag tycker har väl jobbig diskant (peakar runt 6-7 kHz skulle jag tro).
Själva låten är för mycket standardharmonier för att ge mig några rysningar, men helt OK. Men det som lyfter är som sagt sång och prod, låter helt klart skiva.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida