Forum > Färdiga produktioner

equality - Carry on

<< < (7/10) > >>

clavinova:
Hehe, nog kan den nog spelas på YWTK eller vad nu stationerna på västkusten kan heta. Möjligen lite för "intelligent" för att tillhöra skvalradion då... Gillade den, allvarlig text men mysig stämning i den. Grymt avundsjuk på din räkor! ;)

MaxB:
Det är skönt. Hittar inte andra ord. Den här versionen med gitarrer gillar jag mest!

Vallhagen:

--- Citera ---0814: Ny version: Synth väck, ...

--- Slut citat ---

Första gången jag hör denna låt, men jag kan ändå säga att den mår alldeles utmärkt utan synth. Säkert helt rätt att ta bort den.

Snygga harmisar, bra gitarrer (spel och idé).

På det hela taget bra bra.

tjing på dig!

equality:
Clavvis: Västkuststationerna brukar börja på "K" nånting. Intelligent vet jag inte men kul att du tycker så. Thnx man!
MaxB: Tack för osviklig feedback. Imponerande demokvota och att du hinner med. Glädjespridare i såväl ord och ton här på KR!
Vallis: Tackar, tackar! He, känns nästan lite dumt att ligga uppe med en sån här lättviktig (men allvarligt och ärligt menad) låt efter att ha lyssnat på ditt och 1up:s monumentala rockfyrverkeri. Ha det gott!

Rattlesnake:
Ja, jag tror den blev snäppet bättre nu, lite mera rytmiskt bubblande mot slutet också.
Måste säga att de ljusa stämmorna på Sparrow-partiet är geniala! Stämman i versen är till en början en aning ur pitch, det var nog mest den jag reagerade på vid förra lyssningen. Behaglig mix och master!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion