Forum > Färdiga produktioner
equality - Carry on
MaxB:
Mina retrotankar går till Peter Gabriel - Solsbury Hill då jag hör delar av ditt eminenta gitarrspel.
Såg nyss videon med en lekfull farbror som sjunger låten:
--- Citat från: equality skrivet 06.08.2010, 02:20:44 ---MaxB: Fasen, jag ser inte det du ser hur jag än letar :huh: :o :rolleyes: men, men det verkar funka med länken nu iaf.
--- Slut citat ---
Länken till din myspacesida ser jag längst ner i statusfältet i Firefox och andra webbläsare om jag först aktiverar med en bock via menyn Visa -> Statusfältet
Då man håller musen över en länk kan man se adressen som länken pekar på.
Webbadresser innehåller bara en slash / efter com - till vänster om equality100.
Men webbläsare har ofta varit förlåtande och accepterat felaktig kod. Därför fungerar det ändå.
equality:
--- Citat från: Rattlesnake skrivet 08.08.2010, 01:28:18 --- Du låter lite som att du är rostig, som att du inte riktigt håller stämbanden igång genom att sjunga mycket...
--- Slut citat ---
Precis så är det. Jag sjunger väldigt sällan och då går det ju inte. Får leta efter en lämplig kör till hösten. Tack för att du gk-ar i övrigt och supernajsa kommentarer!
--- Citat från: MaxB skrivet 08.08.2010, 10:23:33 ---Mina retrotankar går till Peter Gabriel - Solsbury Hill då jag hör delar av ditt eminenta gitarrspel.
--- Citat från: equality skrivet 06.08.2010, 02:20:44 --- iaf.
--- Slut citat ---
Länken till din myspacesida ser jag längst ner i statusfältet i Firefox och andra webbläsare om jag först aktiverar med en bock via menyn Visa -> Statusfältet
Då man håller musen över en länk kan man se adressen som länken pekar på.
ebbadresser innehåller bara en slash / efter com - till vänster om equality100.
Men webbläsare har ofta varit förlåtande och accepterat felaktig kod. Därför fungerar det ändå.
--- Slut citat ---
Aha! Stort tack för utförlig förklaring med bilder! Solisbury Hill är min favvolåt med PG, den absorberar mig direkt med gitarrintrot. Häftigt med sådana referenser! Tack igen och hälsningar från ett 30-gradigt Barcelona där nu mörkret faller och inbjuder till en bättre medelhavsmiddag med karaff rödvin.
stajo:
Tjena
Jo tycker det är en fin låt som har någon positiv förväntan i sig.
Kanske hade den funkat bättre på svenska?
Gitarrspelet gillade jag också :). Funderade på om gitarren var lite väl spetsig i mixen jämfört med den runda basen...
Gott
MaxB:
--- Citat från: equality skrivet 08.08.2010, 21:48:38 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 08.08.2010, 10:23:33 ---Mina retrotankar går till Peter Gabriel - Solsbury Hill då jag hör delar av ditt eminenta gitarrspel.
--- Slut citat ---
...hälsningar från ett 30-gradigt Barcelona där nu mörkret faller och inbjuder till en bättre medelhavsmiddag med karaff rödvin.
--- Slut citat ---
Shysst webblänk du har nu! B)
Det där med Barcelona låter inte alls fel. Underbar beskrivning med få ord, Skulle gärna vara där! 30 grader, kväll, medelhavsmiddag med en karaff rödvin. Underbart!
equality:
stajo: Hej! Kul att du gillar detta. Svenska absolut men förmår mig inte längre... Ska kolla gitarrsoundet och nog byta ut sång(are) och synth. Tack Staffan!
MaxB: Precis kommit hem från kortsemestern i Barcelona efter att ha rest i över tio timmar. Kollade Barcas tröjor, de flesta stod det "Messi" på och kostade flera hundra kronor. För dyrt och för svårt att "bära upp" en sådan tröja med anständighet. :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida