Forum > Demolåtar

HOGGE - Konstig ballad!? - Och lite allt möjligt visar det sig!!

<< < (4/6) > >>

hogge:

--- Citat från: Eko skrivet 07.05.2010, 20:07:12 ---Ursäkta Hogge att jag använder din tråd men den var det som någon skrivit i senast.
Över 1.000 medlemmar och idag från klockan 8 i morse till nu klockan 19.00 har det varit 7 inlägg i demoforumet!!
Det är inte dåligt det är uselt!!
Eddi

--- Slut citat ---

Du får jättegärna använda min tråd Eko.. Här är alla välkomna.. Ingen ska behöva stå utanför...  :P

Vad gäller engagemang så skrev jag om detta fenomen i en annan tråd (som handlade om ämnet). Där berättade jag om ett extremt populärt forum som jag själv hade (om båtar).. Ingen trodde då att forumet skulle dö ut. Det var, helt enkelt, en jävla fart där, och medlemsantalet ökade dagligen...

MEN så började veteranerna & de gladaste skribenterna avika.. De blev helt enkelt trött på att det fanns så många besökare som aldrig kommenterade nåt alls och detta blev som så småningom som en panikflykt i strid.. På förvånansvärt kort tid följde fler & fler fderas exempel och forumet som alla trodde skulle bli kvar under lång tid är nu borta sedan två år tillbaka... Så kan det gå...

Jag hoppas att vi alla försöker hjälpas åt att hålla detta utmärkta forum vid liv... Jag har själv haft dåligt med tid (och ork) den senaste månaden, så jag avser inte att kasta glashus på en sten här.. Jag ska absolut försöka skärpa mig...

Dividend:
Hogge:

Jag tycker vi skall porra lite tillsammans, du och jag och Freddy, på typ Sergels torg och offentligt, det vore 60-talsmässigt, hippie och trevligt... :P

Som skåning bryr jag mig inte ett skit, jag har diplomatisk immunitet :D

Kornstad:
Varför är låten borttagen??    :(

hogge:

--- Citat från: Dividend skrivet 07.05.2010, 23:28:53 ---Hogge:

Jag tycker vi skall porra lite tillsammans, du och jag och Freddy, på typ Sergels torg och offentligt, det vore 60-talsmässigt, hippie och trevligt... :P
Som skåning bryr jag mig inte ett skit, jag har diplomatisk immunitet :D

--- Slut citat ---

Sorry.. Men både jag & Freddy har ju flickor som inte uppskattar manlig sex, så vi smyger lite.... Men tack ändå  :rolleyes:

hogge:

--- Citat från: Kornstad skrivet 07.05.2010, 23:39:33 ---Varför är låten borttagen??    :(

--- Slut citat ---

För att den var så konstig & uselt inspelad.. Men på grund av allt tjat (har ju fått en hel del mail från arga fans också (Hej mamma)) så lägger jag väl tillbaka den då...
 :rolleyes: :lol:

[mp3=200,20,0,center]http://www.nehofmusic.se/music/skitballad.mp3[/mp3]

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion