Forum > Demolåtar
HOGGE - Konstig ballad!? - Och lite allt möjligt visar det sig!!
Dividend:
--- Citat från: hogge skrivet 08.05.2010, 00:06:25 ---
Sorry.. Men både jag & Freddy har ju flickor som inte uppskattar manlig sex, så vi smyger lite.... Men tack ändå :rolleyes:
--- Slut citat ---
:blink: Ojdå, det har du inte berättat hogge! Då får jag väl återgå till min uppblåsbara hogge då :(
(Jag lägger ner när du säger till :D )
Buhuuu...
Kornstad:
Nu var jag ju förvarnad innan så jag blev inte fullt så överraskad.
Detta var en helt annan Hogge tänkte jag först, men så började jag i huvudet att lägga på lite gitarrer och så och då kände jag att detta är ju soklart Hogge. :D
Fan vad kass med fingret!! Man blir ju knäpp om man inte kan lira eller sjunga.
Fortsätt på denna när du kan lira igen och låt den börja ganska avskalat som den är nu, för att sedan ge lyssnaren ett rejält knytnävsslag i refrängen sedan där du trycker på rejält. Som Space sade tidigare så behöver trummorna sänkas.
Gillar detta och ser fram emot fortsättningen.
hogge:
--- Citat från: Dividend skrivet 08.05.2010, 07:27:17 ---
--- Citat från: hogge skrivet 08.05.2010, 00:06:25 ---
Sorry.. Men både jag & Freddy har ju flickor som inte uppskattar manlig sex, så vi smyger lite.... Men tack ändå :rolleyes:
--- Slut citat ---
:blink: Ojdå, det har du inte berättat hogge! Då får jag väl återgå till min uppblåsbara hogge då :(
--- Slut citat ---
HAHAHA.... Det kanske vore nåt att ta patent på :lol:
hogge:
--- Citat från: Kornstad skrivet 08.05.2010, 10:08:28 ---Nu var jag ju förvarnad innan så jag blev inte fullt så överraskad.
Detta var en helt annan Hogge tänkte jag först, men så började jag i huvudet att lägga på lite gitarrer och så och då kände jag att detta är ju soklart Hogge. :D
Fan vad kass med fingret!! Man blir ju knäpp om man inte kan lira eller sjunga.
Fortsätt på denna när du kan lira igen och låt den börja ganska avskalat som den är nu, för att sedan ge lyssnaren ett rejält knytnävsslag i refrängen sedan där du trycker på rejält. Som Space sade tidigare så behöver trummorna sänkas.
Gillar detta och ser fram emot fortsättningen.
--- Slut citat ---
Tack Kornstad.. Va snäll Du är.. Jag har försökt förtränga den här, men det går inte.. Så jag ska försöka fila lite på detta så får vi se vad som kommer ut av det..
Tack igen!
Gurano:
Fortsätt med denna - låter helt ok
Andra har skrivit det men jag skriver oxå (då blir det fler inlägg i halvfärdiga)
Lite mixgrejor att fixa och lägga till lite solon å annat smaskigt - då e du hemma :)
Ha det gott
Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida