Forum > Demolåtar

Jonnerstone - Electrobohemique

<< < (3/9) > >>

jonnerstone:

--- Citat från: Wernborg skrivet 02.05.2010, 22:54:52 ---
--- Citat från: jonnerstone skrivet 02.05.2010, 21:30:12 ---Gitarrer dock !!!!!!  :) På dom tyngre delarna hade jag gärna tagit emot lite tuggande gitarrer.

--- Slut citat ---

Lägger gärna gitarr åt dig. Vore kul att återgälda dina sånginsatser för Chrome.

:)

--- Slut citat ---

Ja det vore ju skitkul.
PM:ar dig!!

spacetrucker:
Farbror doktorn visste vad han gjorde. Om han inte förbjudit dig att sjunga hade denna låt väl inte kommit till.
En lagom dyster låt med lite Blade Runner -vibbar (Blade Runner kom för övrigt på TV här i Finland på helgen...)... Gillar :D
Jag hoppas du inte har tänkt lägga nån sång på denhär :lol:

Space

jonnerstone:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 03.05.2010, 18:08:32 ---Farbror doktorn visste vad han gjorde. Om han inte förbjudit dig att sjunga hade denna låt väl inte kommit till.
En lagom dyster låt med lite Blade Runner -vibbar (Blade Runner kom för övrigt på TV här i Finland på helgen...)... Gillar :D
Jag hoppas du inte har tänkt lägga nån sång på denhär :lol:

Space

--- Slut citat ---

Mmmmmmm.....Blade Runner....favoritfilmen alla kategorier. Jag och min kusin var t.o.m så Blade Runner nördiga ett tag att vi hade hela ljudspåret till filmen inspelat på kassetband   :lol:

Du har nog rätt där ang. farbror doktorn.  :)

Skönt att nån inte vill ha sång på den i alla fall  :wub: :lol:

Kul att du gillar och tack för trevlig läsning!!

Micke

Wernborg:

--- Citat från: jonnerstone skrivet 03.05.2010, 22:46:22 ---Jag och min kusin var t.o.m så Blade Runner nördiga ett tag att vi hade hela ljudspåret till filmen inspelat på kassetband   :lol:

--- Slut citat ---

:wub:

Sånt händer inte längre. Det var bättre förr. :ph34r:

MaxB:
Sångmelodi-idé i mittenpartiet med Ekos text. Alltså det är inte min röst utan sångmelodin som låter bekant i det här sammanhanget, skulle egentligen sjungas på skånska.  ;)
[mp3=200,20,0,left]http://www.shivas.se/files/Electrobohemique_MaxB_songidea.mp3[/mp3]

Running to the outside
Leaving things behind
Searching for the true side
Of everything in my mind

Tender gives a meaning
Always lose control
Life is just a scheming (vad nu det är)
Adjusting to the poll

Don’t shout my face off
It would be depredating (vad nu det är)
I need it to get rough
Not to suffocating