Forum > Demolåtar
Jonnerstone - Electrobohemique
Clemens:
--- Citat från: jonnerstone skrivet 12.05.2012, 20:38:55 ---
--- Citat från: Clemens skrivet 12.05.2012, 20:08:12 ---Grymt läckert beat å stämning.. ( Blade Runner tillhör favoriterna ). Lite elak loop för öronen i början men annars
skönt suggestiv. 5 androids av fem möjliga... :)
--- Slut citat ---
Tackar tackar. Kan nog vara helt rätt att loopen är lite elak. Den här blev aldrig färdigmixad. En sån där låt i stunden som mest blir som en minnesbild av en tid i ens liv.
Lyssnade dock på den nu när den blev bumpad (har inte lyssnat på den på evigheter) och tänkte att den kan kanske bli bra som testobjekt när jag ska försöka ge mig in på att göra en musikvideo och då får den nog få en omgång i Cubase trots allt. :)
Tack för lyssning och kommentar
Micke
--- Slut citat ---
F-n va kul! Ser fram emot videon då..vilket program kör du i?
jonnerstone:
--- Citat från: Clemens skrivet 12.05.2012, 20:54:04 ---
--- Citat från: jonnerstone skrivet 12.05.2012, 20:38:55 ---
--- Citat från: Clemens skrivet 12.05.2012, 20:08:12 ---Grymt läckert beat å stämning.. ( Blade Runner tillhör favoriterna ). Lite elak loop för öronen i början men annars
skönt suggestiv. 5 androids av fem möjliga... :)
--- Slut citat ---
Tackar tackar. Kan nog vara helt rätt att loopen är lite elak. Den här blev aldrig färdigmixad. En sån där låt i stunden som mest blir som en minnesbild av en tid i ens liv.
Lyssnade dock på den nu när den blev bumpad (har inte lyssnat på den på evigheter) och tänkte att den kan kanske bli bra som testobjekt när jag ska försöka ge mig in på att göra en musikvideo och då får den nog få en omgång i Cubase trots allt. :)
Tack för lyssning och kommentar
Micke
--- Slut citat ---
F-n va kul! Ser fram emot videon då..vilket program kör du i?
--- Slut citat ---
Jag har precis börjat peta lite i hela videoredigeringsbiten och köpte en bundle med Photoshop Elements och Premier Elements (ver.10) Så Premier Elements blir svaret :) Tror det räcker en lång väg. Blir nog inte förren till hösten, då vi flyttar till vårt radhus den 1:a juni. Ska försöka få färdigt min studio under sommaren, iaf så att den blir användbar. Förhoppningsvis med lite experthjälp av Emu :)
SYNTH:
Riktigt bra gillar det du har snickrat ihop jonnerstone! :)
jonnerstone:
--- Citat från: SYNTH skrivet 15.05.2012, 19:00:51 ---Riktigt bra gillar det du har snickrat ihop jonnerstone! :)
--- Slut citat ---
Kul att du gillar. Det kanske blir ett färdigställande av denna till hösten med en liten medföljande video.
Tack för lyssning.
Micke.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida