Forum > Demolåtar

Jonnerstone - Electrobohemique

<< < (2/9) > >>

jonnerstone:

--- Citat från: Eko skrivet 01.05.2010, 20:25:43 ---Du kanske ska ta med nån synt för att balansera upp det lite :lol:

--- Slut citat ---

:lol: :lol: :lol:

--- Citat från: Eko skrivet 01.05.2010, 20:25:43 ---Allvarligt tycker det låter sk*tbra och det finns gott om plats för svepande gitarrgrejer och sång alá Jonnerstone - kanske passar med någon mörk röst här också eftersom allt är så ljust i övrigt - sköna takter och bra harmisar - fortsätt med det här tycker jag.

--- Slut citat ---

Som jag nämnde i PM:et så har jag inga planer på att lägga sång på denna. Men om det finns nån annan därute som känner en brinnande lust och hittar utrymmet i låten så är det givetvis fritt fram.

Bra text du skickade iaf  :wub:

Tack för comments  :)

Micke
--- Citat från: clavinova skrivet 01.05.2010, 20:34:05 ---Absolut sk*tbra! Snygg komposition, snygga ljud, alldeles kanonbra stämning! Gillar till tusen!

--- Slut citat ---

Tack så hemskt mycket. Kul att det blev nåt som kunde uppskattas. Jag hade ingen aning när jag började åt vilket håll det skulle gå  :lol: :)

Micke

--- Citat från: Emulator skrivet 01.05.2010, 20:39:57 ---Riktigt bra tycker jag. Jag blev deppig tidigare idag när jag lyssnade på den, och det sitter i, vilket alltid är ett bra betyg.

Kommer nog med mer detaljerade synpunkter sedan

--- Slut citat ---

Hoppas inte deppigheten satt i för länge. Nu vet du iaf vilken låt du INTE ska lyssna på om du vill behålla humöret  :lol:

Tack så himla mycket för det betyget iaf.  :wub:

Micke

--- Citat från: freddy skrivet 02.05.2010, 02:06:24 ---Snygga ljud som ger en bra stämning, blir nog bra med sång sen!

Rock on!

--- Slut citat ---

Kul att stämmningen och ljuden uppskattas. Det var nog det som jag la ner mest tid på   :). Som nämnts tidigare så kommer jag nog inte själv att lägga nån sång på denna som gjordes med intentionen att vara just instrumental.

Tack för lyssning och Rock on på dig med!!

Micke

asti:
Väldigt fint, tungt beat du får till och jag kan tänka mig hur det kommer att låta när du lagt på sång!
Lite Pink Floyd skadad som man är hade man nog lagt på en maffig gitarr med mycket reverb......men det är jag det!  :)
Det här kommer säkert att bli en riktigt bra låt! Suggestivt och mäktigt. Sjung på skånska bara.... :rolleyes:

jonnerstone:

--- Citat från: asti skrivet 02.05.2010, 20:54:07 ---Väldigt fint, tungt beat du får till och jag kan tänka mig hur det kommer att låta när du lagt på sång!
Lite Pink Floyd skadad som man är hade man nog lagt på en maffig gitarr med mycket reverb......men det är jag det!  :)
Det här kommer säkert att bli en riktigt bra låt! Suggestivt och mäktigt. Sjung på skånska bara.... :rolleyes:

--- Slut citat ---

Tackar tackar!!

Som sagt tidigare så har jag inga planer på att lägga sång på denna. Låten kom till just av den desperationen av att farbror doktorn sagt åt mig att vila rösten ett tag, och då tänkte jag att jag skulle göra en instrumental låt istället.

Själv så gillar jag den så här.......och i ärlighetens namn så vet jag inte var i låten det skulle finnas utrymme för sång.
Men som sagt....om nån har en idé och vill prova så är det fritt fram......Eko har även en bra text om man inte vill skriva en egen.

Gitarrer dock !!!!!!  :) På dom tyngre delarna hade jag gärna tagit emot lite tuggande gitarrer.

Tack för lyssning

Micke

Eddi:
Jo du Micke kom att tänka på att det vore fint med sång på den här :lol:
Tjat i kvadrat haha

Wernborg:

--- Citat från: jonnerstone skrivet 02.05.2010, 21:30:12 ---Gitarrer dock !!!!!!  :) På dom tyngre delarna hade jag gärna tagit emot lite tuggande gitarrer.

--- Slut citat ---

Lägger gärna gitarr åt dig. Vore kul att återgälda dina sånginsatser för Chrome.

:)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion