Forum > Färdiga produktioner
Tokai + Marre - All I want is to be with you
Marruschkka:
--- Citat från: Tokai skrivet 24.04.2010, 17:40:23 ---Tjena Eko
Det finns en överstämma på Marres röst. I sista refrpaketet. Men hörs kanske lite dåligt.
Oh yeah har också delay, som Marre själv spelade in, men hörs inte så mycket. Tveksam där - kontraster du vet, för mycket av det goda osv. Bra med något dom är lite stumt också.
Väntat också på perra, divi, men han är väl upptagen med nåt annat, syns ju inte här så ofta direkt.
Jag vill bara kommentera ordet "din". Vill ersätta det med "den" :D (skämtar bara) Om inte inte detta slår i Tyskland så vete fan! Tyskarna är ju vana att positivt reagera på taktfast musik. (därav mitt hat till denna typ av musik i grund och botten)
Marruschkka - visst blötare. Eko ville ha lite mer tvåstämmigt. Den finns ju där men tonade ner den. Tycker inte att den känns så bra. Har nog med melodin att göra. Vill ha en annan andrastämma när detta ges ut på skiva :D
--- Slut citat ---
Tyskarna kanske nappar..vem f-n vet?! :D Jag har väldigt kul här..resten spelar verkligen inte nån större roll.
Marruschkka:
--- Citat från: Marruschkka skrivet 24.04.2010, 17:53:34 ---
--- Citat från: Tokai skrivet 24.04.2010, 17:40:23 ---Tjena Eko
Det finns en överstämma på Marres röst. I sista refrpaketet. Men hörs kanske lite dåligt.
Oh yeah har också delay, som Marre själv spelade in, men hörs inte så mycket. Tveksam där - kontraster du vet, för mycket av det goda osv. Bra med något dom är lite stumt också.
Väntat också på perra, divi, men han är väl upptagen med nåt annat, syns ju inte här så ofta direkt.
Jag vill bara kommentera ordet "din". Vill ersätta det med "den" :D (skämtar bara) Om inte inte detta slår i Tyskland så vete fan! Tyskarna är ju vana att positivt reagera på taktfast musik. (därav mitt hat till denna typ av musik i grund och botten)
Marruschkka - visst blötare. Eko ville ha lite mer tvåstämmigt. Den finns ju där men tonade ner den. Tycker inte att den känns så bra. Har nog med melodin att göra. Vill ha en annan andrastämma när detta ges ut på skiva :D
--- Slut citat ---
Jag väntar oxå på Perrra, ska bli kul med feed-back på denna låt :D
Tokai: klart jag kan lägga om överstämma och sånt, så det gör jag snarast då. Men inte ikväll för jag ska på konsert, får se om det blir imorgon eller nåt :)
/Marre
--- Slut citat ---
Tokai:
Marre, allvarligt talat är detta projekt avklarat. Orkar inte bröta (skånskt uttryck tror jag) mer med det.
Marruschkka:
Håller med..det räcker nu...yeps :)
MaxB:
Kul att ni bjudit upp till eurodisco (eller vad det var). Nu är det alltså upp till Perre att visa att han behärskar en annan genre, var det så?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida