Forum > Färdiga produktioner

Tokai + Marre - All I want is to be with you

<< < (6/6)

Marruschkka:
..ha ha..du är kul Perrra :lol:

Kanske det är svårt att höra att det är två olika sångare..hm..det får isåfall vara så.
Det är Tokai som sjunger i verserna, och jag klämmer i på reffarna så gott jag kan ;)

Tjobba!!

/Marre

Tokai:
Hej, perra kul att du har lyssnat!
Ja, jag förvånar mig själv över att ha gjort detta. Skulle aldrig ha haft tanken på det tidigare. Men det var kul!
Det fetaste syntarna har jag ju inte men man tager vad man haver
Har lyssnat lite på låtar som E-type rekommenderat och det är väl låtar från tidigt och kanske senare 90-tal antar jag.

Tack för länkarna och informationen!

Är eurodisco eller eurodance ett typiskt 90-tals fenomen - görs inget sånt längre eller har det blivit mer tillrättalagt med inslag av schlager, tänker t. ex på Charlotte Perellis Hero eller BWO?

Tanken var ett tag att ha med lite rap i låten men det blev inte av - kanske nästa gång, he-he
Det har varit lärorikt. Har alltid ogillat den här typen av musik och vet inte riktig om jag fortfarande är så förtjust i den. Men inser att den bygger på smarta arr och en rytm som är svår att sitta still till.

Tack för kommentarena!

Dividend:
Bra jävla låt i vilket fall.
Faktiskt så skiner Marre som en sol, starkare än Nana här.

(Och jag var, som Perrra, ung på 90-talet när det här "tramset" florerade ;) På min lista hamnar ni på topp 10, vad gäller eurodisco. Även om det inte kom med någon rap, hehe ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion