Forum > Färdiga produktioner
Tokai + Marre - All I want is to be with you
Tokai:
LÅTNAMN: All I want is to be with you
ARTIST/GRUPP: Tokai
GENRE: Eurodisco
LÅTLÄNGD: 3.27
KOMPOSITÖR: Tokai
PRODUCENT: Tokai
EV. MEDVERKANDE: Maria Marruschkka
INSPELNINGSÅR: 2010
Efter att ha tillbringad en månad med eurodisco har jag nu kommit upp med detta alster som botgöring efter att ha varit stygg mot perra.
Jag har alltid haft en motvilja mot eurodisco, tyckt den är skit helt enkelt. Men har nu lärt mig att det finns mycket bra i musiken. Gillar framför allt hur man arrar låtarna, dn är ofta väldigt finurligt och smart. Visst är det dunk, dunk hela tiden, men har man som jag jobbat med detta ett tag sugs man in på nåt sätt. Tror aldrig jag har stampat i takten så mycket, he-he
Eftersom jag aldrig gjort nåt liknande vill jag höra om det finns nåt att förbättra, speciellt bland er som kan eurodisco inte minst perra.
asti:
Oj, vilket driv, det är knappt man kan sitta still! Det låter som du inte har gjort något annat än eurodisco!
Riktigt bra måste jag tillstå fast jag inte är nå´n älskare av denna genre!
Det som gör den extra bra är att din röst inte är den "vanliga" till denna musiken utan ger den en ny krydda!
Är inte tempot lite snabbare än normalt? Gör inget - är helt OK!
Tokai:
Tackar Asti
Jag vet inte riktigt vad som inte är min "vanliga" röst, men tror att jag försöker härma nån sexig tjej, kanske Kylie M.?
asti:
--- Citat från: Tokai skrivet 23.04.2010, 23:14:18 ---Tackar Asti
Jag vet inte riktigt vad som inte är min "vanliga" röst, men tror att jag försöker härma nån sexig tjej, kanske Kylie M.?
--- Slut citat ---
Din röst är nog din "vanliga"! Jag menar att din röst till den här låten inte är den "gängse" utan ger en extra krydda! :)
Tokai:
Alltså man måste anpassa rösten till låten, i det här fallet en eurodiscolåt. Kul att det ger extra krydda. Sen är det inte bara jag i låten utan också Marre.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida