Forum > Demolåtar
equality - Stop
91:an:
Härligt gung i låten, perfekt trumlir och pianokompet utgör en bra bakgrund att jobba vidare med sångmelodi. Tycker mej höra Beatlesinspirationer vilket jag älskar - Lady Madonna, Hey bulldog...
egghuvud:
MIn arbetsgivare blockar boxnet så jag kan inte lyssna :)
Harmonica mike:
--- Citat från: egghuvud skrivet 15.04.2010, 10:09:29 ---MIn arbetsgivare blockar boxnet så jag kan inte lyssna :)
--- Slut citat ---
Ja men det är lugnt egget,kolla mitt förra inlägg - där är låten med lite baslir :)
Mike
egghuvud:
Okej nu kunde jag höra. Hmm lite underligt det är kul när du gör så där helt oväntade grejor. Svårt när inspirationen tryter och tiden springer ifrån en. Det gäller att gasa sig ur uppförsbacken bara.
Låten då tja skum, men riffet håller. Sedan vet jag inte om jag tycker att det står för sig själv så att säga. Snygg bas också Mike.
Tokai:
svängig sak det här
lyssnar både utan och med bas. Visst tillför mikes bas mer botten, men den känns lite för luddig, basig. Men coolt spelat
Trummorna något för diskantiga i min smak, särskilt i den här genren.
Grymt pianolir! Gillar melodin som återkommer ofta. Men känns inte som en sångmelodi, snarare nåt som svarar mot en dylik - om det nu kommer sång på det här.
Trummorna är väl nån slags loop, drumcore?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida