Forum > Demolåtar

equality - Stop

<< < (4/12) > >>

BaconMcMuffin:
Hi EQ!  Some horns, maybe?  I can't help you with that, but it's sounding so New Orleans-y that I thought some horns might work... ;)  I'm just in awe of your piano playing.  Wish I could play so well! 

Eddi:
HM´s bas gav ett nytt uttryck åt trummorna väldigt bra synergi där. McMuffins horn vet jag inte hur dom skulle låta men vore skojigt att höra - en ev. sång finns det ju knappast plats för känns det som med så mycket som händer men men man vet aldrig kanske skulle låta kalas det också. Helskön låt med mycket drag i.

In english briefly:
HMs Bass good, gave more expression to drums. Horns might be good, song no place for but maybe anyway.

Dont know why I wrote so much in swedish when the brief was so incredably wellpainted :lol:

MaxB:
Nu måste du lägga in ljudet från rösten av pianisten som stönar då han spelar, eller att man hör nöjda grymtningar från pianisten. Vilka pianister tänker jag på som gör så?
Hjälp mig att fylla i namnen på dem. Den sistnämnda har initialerna KJ och jag tror Clavinova gillar honom. Oops två ledtrådar...

Skönt med basen. Önskar jag hade kvalitetstid att lägga wawa-gura men tyvärr...

hogge:
Lattjo låt på nå't vis.. Du är sannerligen en hejare på piano (blir avundsjuk)... Bra jobbat med basen där också Mike.. Snyggt & välspelat...

Eddi:

--- Citat från: MaxB skrivet 14.04.2010, 23:18:47 ---Nu måste du lägga in ljudet från rösten av pianisten som stönar då han spelar, eller att man hör nöjda grymtningar från pianisten. Vilka pianister tänker jag på som gör så?
Hjälp mig att fylla i namnen på dem. Den sistnämnda har initialerna KJ och jag tror Clavinova gillar honom. Oops två ledtrådar...

Skönt med basen. Önskar jag hade kvalitetstid att lägga wawa-gura men tyvärr...

--- Slut citat ---
Oscar Peterson och Errol Gardner kanske. Det var länge sen man hörde dom.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion