Forum > Färdiga produktioner

Eko - Wild Fire Flames

<< < (2/10) > >>

MaxB:
Tycker det är bra sound men... i mina hörlurar låter sången och virveltrumman onödigt långt från mitten. Men kanske är det mitt huvud som inte sitter på rätt ställe på morgonen...

Eddi:

--- Citat från: MaxB skrivet 01.03.2010, 07:03:52 ---Tycker det är bra sound men... i mina hörlurar låter sången och virveltrumman onödigt långt från mitten. Men kanske är det mitt huvud som inte sitter på rätt ställe på morgonen...

--- Slut citat ---
Nä det är nog helt rätt iaktörat. Fixat och dessutom mer traditionell röst.

hogge:
Vilket skönt sound Du hittat här Eko.. Sången är bra men får mig att bli lite förvirrad. Jag behöver nog vänja mig med den lite mer kanske? Jag hade nog föredragit en mer nedtonad andrastämma och njutit av en (kanske) något skör solostämma som passar in i miljön..

Men som sagt - jag ska lyssna lite till, men det är en mysig låt Du fått till..

Marruschkka:

Lyssnade bara på dern senaste verren (brukar vara bäst ;)) Gillar den här ljudbilden..din laidback-stämma här..och det är väl inget fel på guran..den låter jättefint här :P

Den här musiken får mej att drömma mej bort..till det glada 80-talet, bra gjort!

/Marre

asti:
Skön låt som väcker flower power-känslor hos mig! (Jag har tydligen lite kvar längst därinne efter alla år)  :)
Om du ska ha "oktavsång" tycker jag den behöver tajtas till i början. Tror annars det skulle funka med en röst...
Absolut inget fel på solona - känns riktigt "flummigt" och meditativt!  :)
Snygga övergångar till mollharmonier! Kanske att hihaten kunde höjas en aning till...? I mina högtalare är trummorna lite dova.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion