Forum > Demolåtar
Chrome feat. Jonnerstone: ANvil
Fuzzbub:
Men men...! Den tog ju slut bara sådär! :( Riktigt bra låt med en refräng som sitter som en smäck!
Dom enda synpunkterna jag har är dels gitarrljudet. Låter för mycket "metal-gitarr" i mina öron men det är en smaksak. Den funkar! ;)
Sen undrar jag inte om det går att slänga in en refräng till... =P /JEH
Marruschkka:
Mycket snyggt kråmat :P
Jag är impad över dina bas-toner Jonnerstone..ingen lek..skitsnyggt blev det..skulle nästan vilja höra sången här (som helhet) lite starkare!
Ljudbilden är mycket behaglig, gitarren sitter som en smeck, men jag kan tycka att less is more på den här, om gitarren kommer in senare, typ runt 100 sek. blir effekten av den än mer dramatisk, och låten lyfter riktigt ordentligt. Det är ju nyanserna bara som det gäller nu, allt är f.ö fulländat :)
Jättebra låt.
/Marre
clavinova:
Kan bara hålla med om att det är en riktigt rackarns rökare, denna låt! :)
Kommer att ha svårt att hålla mig den dagen då skivan kommer, även om jag nog skipper det STORA releasepartajet... ;-)
asti:
Fin sång, speciellt överstämman! Men jag tycker sången generellt är lite för låg i mixen.
Snyggt arr och fin elgitarr. På något ställe lät den en smula konstigt, en för kort, avhuggen ton.
Bra låt!
kpinnen:
Jag kan bara hålla med hyllningskören. Det enda konstruktiva jag kan komma med här är att lägga till en distgura till som spelar kvintackord med kvinten i basen, blir iofs ett kvartackord då, men jaja du fattar nog B).... har iofs inte provat detta så det kanske inte passar men jag hör något sådant i huvudet.
Men myckat bra låt och underbar sång !
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida