Forum > Färdiga produktioner
Stajo & the Band - Waiting for you
Burnin Sven:
Är det verkligen jag som lirar basen hade helt glömt låter lite som min polare Bosse ja hehe så kan det gå. Det låter helt OK och färdigt för utskick till radion, det kan behövas lite smäktande tongångar i etern. Hör av mig, ursäkta dröjsmålet med sommarlåten det har varit full sula på alla fronter här ett tag och nu börjar det där jäkla gräset att växa oxå fan fan fan hehe, ingen rast ingen ro bara ila bara gno.
Göran
stajo:
SYNTH
Tack, det värmer :rolleyes:
Harmonica mike
Har någon på gång som du skulle passa bra på, kommer dock ta ett litet tag till att få ihop arret.
Tack att du ville vara med :)
Burnin Sven
Hm nu blir jag också osäker, ingen aning då faktiskt... du kan ju höra med bosse.
Ta det lugnt Göran, det brinner inte i knutarna, bara roligt att du vill göra något med den.
Zyan:
Oj..vad har ni två kokat ihop...spännande :P
Ska genast lyssna B)
Edit: Ojdå...det var ju en gammal goding. Läser inget förrän jag har lyssnat för att lyssna utan förväntningar.
Mycket bättre med Mike på sång. Fast det är något som saknas, tror att den härliga skitiga Whiskeyrösten och de polerade höga (frekvensmässigt) instrumenten är på kollisionskurs. Vet inte om det skulle låta bättre med att skita ner musiken? Men hur...skita ner ett piano?
Nu har jag lyssnat ett par gånger, kom just från träningen och varvar ner till låten, och sången är bra, blir bättre när man lyssnar mer o mer, men det är ändå något som saknas. Kanske förstora upp pianot ännu mer, hur man nu gör så det blir fylligare, eller kanske bara de mörka partierna.
Och självklart är munspelet ett klart lyft.
Harmonica mike:
Går in lite i din tråd Stajo..
Tack Zyan för de varma orden om min insats.Tackar också å Stajos å Görans vägnar..Lyckat samarbete detta..Mixen är Stajos jobb så..
Mvh
Micael
Wernborg:
Mycket vackert. Snyggt stråkarr.
Kändes som sången höjdes i vers2 (1.45 cirka)
Blir väldigt tydligt i detta nakna arr att HM körar sig själv. Kan inte nån av er andra lägga den?
Alltid positivt med lite strängrassel i basspelet också. Mmmmm.
Rememberpartiet i slutet hade jag fimpat stråkarna på tror jag.
(This uttalas inte diss)
Bra jobbat!!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida