Forum > Färdiga produktioner
BJURTE - RubberStickBoogie
Wernborg:
Är det verkligen Superior. Låter inge vidare alls i mina öron, men det kanske är en mixfråga. Jag tycker det behöver skitas till.
Sången är obefintlig. Sänk reverb ordentligt och höj den sedan.
Låten är helt ok, men kanske inte en kioskvältare.
Bra lir.
bjurte:
Ja visst är det skumt med trummorna!?
Superior brukar låta kanon i vanliga fall,men här fick jag inte till dom riktigt hur jag än skruvade???
Kanske beror på att jag bytte ut dom mot mina gammla Roland trummor och resten av låtens sound hade ställts in mot just dom ??
Jag ska hur som hellst gå igenom trummorna lite senare,många som haft synpunkter om hihatt och Cymbaler där..
Ps. Jo just det!! Förmycket Reverb ?? Hallåååå! Vi snackar Åttiotal här :lol: :lol:
mahan:
Tjou Uriah!
Well done, eller halv stekt, smak o tycke. Jag tycker!
Visst finns det saker att såga på som t.ex Wernborg redan påpekade... TRUMMORNA! Särskilt baskaggen o virvelburken låter alltför mesiga, pukorna har dock hittat lite av det man förväntar sig, en klatschig o god attack!
Så tycker jag du ska plocka in sångaren i samma rum som bandet! Vad illa har han gjort för att bli utestängd? Kan han inte sjunga eller...(samma gäller stämsångaren)
OCh till mixaren kan jag hälsa:
Kolla upp varför volymnivån i choruset e störande högre än i versen?
Snyggt lirade guror och bas, hörs ju att basen vart ditt instrument från forna dar!
Bara att riva vidare! :)
h. johan
bjurte:
--- Citat från: mahan skrivet 24.01.2010, 02:32:24 ---Tjou Uriah!
Well done, eller halv stekt, smak o tycke. Jag tycker!
Visst finns det saker att såga på som t.ex Wernborg redan påpekade... TRUMMORNA! Särskilt baskaggen o virvelburken låter alltför mesiga, pukorna har dock hittat lite av det man förväntar sig, en klatschig o god attack!
Så tycker jag du ska plocka in sångaren i samma rum som bandet! Vad illa har han gjort för att bli utestängd? Kan han inte sjunga eller...(samma gäller stämsångaren)
OCh till mixaren kan jag hälsa:
Kolla upp varför volymnivån i choruset e störande högre än i versen?
Snyggt lirade guror och bas, hörs ju att basen vart ditt instrument från forna dar!
Bara att riva vidare! :)
h. johan
--- Slut citat ---
TRummorna..... JAG SKAAA.. :lol: :lol: Visst ska sången höjas lite i samma veva.(Behöver bara lite tid :wacko:)
Och nää han kan inte sjunga(han ska få sparken så fort jag får råd med en bättre :P)
Men.. Refrängen SKA var högre i volym.... B)
bjurte:
Sådär då!!
Ny Mix och nya Trummor.. Sångaren lika dålig.. :angry: :lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida