Forum > Färdiga produktioner

BJURTE - RubberStickBoogie

<< < (5/6) > >>

Eddi:
Jepp trummorna mer integrerade nu sedan kvarstår ju naturligtvis önskemålet att sången ska upp en del men det är väl inte så mycket att göra åt.
Rock on - du har ju lite nya på på G som jag ser fram emot.

hogge:
Har lyssnat några gånger till sedan min kommentar, och detta är ju i grunden en riktigt bra låt.. Men som sagt, det låter lite replokalsinspelat... Men snygg grej ändå liksom. Hade jag gjort denna så hade jag nog funderat över att börja om från början med moderna grejor..

bjurte:

--- Citat från: hogge skrivet 31.01.2010, 08:29:31 ---Har lyssnat några gånger till sedan min kommentar, och detta är ju i grunden en riktigt bra låt.. Men som sagt, det låter lite replokalsinspelat... Men snygg grej ändå liksom. Hade jag gjort denna så hade jag nog funderat över att börja om från början med moderna grejor..

--- Slut citat ---

Som sagt detta är en 'gammal' låt som jag bara ville snygga till så gott det gick. :P
Tror inte jag orkar ge mig på den igen från grunden,eller jag har så mycket nya grejor iskallen som känns viktigare att få till.
Ser denna låt mer som ett 'Bokslut' :blink:
Hör oxo att jag kunnde putsa lite på Cymbalerna ja,ja det får bli det sista i slutputsen. ;)
EKO !! Sången högre ändå ?? jag har ju höjt så det blir pinsamt tydligt hur 'INTE' duktig jag är på sång :lol:

equality:
Jättebra lirat och sjunget. Sången borde upp några dB. Tajt och dragig låt!

freddy:
Kul med lite tajt musik på kr ;)

Skär lite i öronen när jag lyssnar i lurar, någon tunn cymbal speciellt (låter splash eller liten crash).

Sången har du mixat helt galet, som folk redan påpekat. Bara för att du "kan" hur sången går, så mixar du den lågt. Men den ska UPP, massor. Mindre reverb med, nu låter det som att det är någon svag backingvokal genom hela låten.

Trummorna känns en aning torra till allt det andra?

Bra annars. Tajt och väl framfört.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion