Forum > Demolåtar

Dividend - Triumph

<< < (3/6) > >>

Dividend:
Det gör jag inte alls! Det är bara så att jag är bättre på allt inklusive sånt jag inte kan - som att spela gitarr - än alla er andra  :lol: och badminton, och ishockey och allt det där andra

Dividend:
UPDATERAD PIANOLÅT!  (överst

Light Head:
Bra pianolåt, men det är rätt distat! Kolla om du kan bli av med det.

En snabbkommentar ändå.

Vissa partier är riktigt jäkla bra! (trots dist...)
Framför allt de sista 30 sek.

Att du var grym på ishockey visste jag, men piano oxo?!  ;-)

Bra låt, för mycket dist så jag vill höra en ny version a.s.a.p.p

Assar:
Filmmusik. Härligt!
 :)

Det mesta verkar redan vara sagt i tidigare inlägg, så jag nöjer mig med att instämma i det och bara komma med två förslag ...

Stråkarna i EWSO (silver) har för lång attacktid för att vara riktigt spelbara. Det ger ett "pumpande" intryck och ett spel som inte är tajt med övriga intrument. Testa att byta ut mot stråkar som har tydligare anslag, om du har möjlighet till det.

Testa att jobba lite mer med velocity på pianot så att du varierar anslaget. Det ger en livligare känsla.

Ser fram emot fortsättningen!

Dividend:
Light Head: Disten är jobbig på ett ställe ja... Skall fixas asap!
Ishockey? :)

Assar: Konstruktiva kommentarer är väldigt välkomna! Tack!
Det måste vara silver-violinerna du tänker på? Den ensamma cellon är inte silver, och är lite "trög", men det ger ett skönt intryck när den spelar ensam, men skall kolla på dess attack-tid. Sen är där cellos också...

ANgående piano-velocity så fick jag det att funka med silverpianot (som jag bytte till), men skall kanske öka "intervallet" lite mer?
Har även swing på pianot nu, för att få det att låta mer levande.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion