Forum > Färdiga produktioner
Dividend, Marre, Steamman- Twilight
Dividend:
Tack. Jomen det är vettiga synpunkter trots att det nästan var för sent.
Kommer faktiskt ny verre på den här. Dock håller jag inte med om datorrösten, då hade jag ju lika gärna kunnat snacka in monoton själv :D Det skall vara "the real thing", helst hade jag vealt ha den där talsynthen som U96 använde på eurodiscohiten DAs BOot från 93 ungefär :) MEnar att det skulle förlorar i känsla då. Iofs du menar kanske att manipulera den efteråt?
Det var ett program jag hade till Atarin på den tiden ST speech synth som användes i deras låt... Men svårt att hitta. Finns nån emulator och forum för den där datorn som kasnek går att fråga om.
Det är "the holy grail of speech synthesizers" :D
Plinka:
Intresssant! Futuristiskt, artistiskt, drömmande :wub:
Dividend:
"Intressant" är för mig en positiv åsikt om min musik elller när det görs om annan av min konst. Det innebär att det ger något åt betraktaren som kan beskrivas som "oväntat", "tankeväckande" och "konstnärligt". (I alla fall uppfatar jag ordet så.) . Så tusen tusen tack. Och för de andra tre adjektiven, men "drömmande" förstod jag inte. Drömde du dig iväg? ;)
Det storslagnaste lovordet, om de går att rangordna ;)
Kortare uttryckt: TACK TACK!
Plinka:
Japp, det var positivt intressant! Ja, jag drömde mig nog iväg... men det kanske är typiskt mig...se min titel... :D
Dividend:
Funderar på en lyssning här att fixa till trummorna på den här (de ligger fel, även om ni inte hör det :) )
Och även att låta marre sjunga lite :D (om hon vill, och det vill hon säkert!)
Tack för feed på förhand, om ni orkar på en lyssning! (Och naturligtvis skriva ned vad som kan förbättras. Är verkligen värdefullt!)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida