Forum > Färdiga produktioner

Dividend, Marre, Steamman- Twilight

<< < (11/13) > >>

Gurano:
Hej
Låten ligger ju under färdiga och är en slutmix så jag tänker inte på något sätt såga (finns egentligen inte mycket negativt att säga). Men du vill ju att vi ska tycka till så då gör jag det lite ;)
Vissa trumljud stör mig dock, tex de mellan ca 302-312 - jag skulle ha tagit gort dem och låtit sologura sväva fritt.
sedan tycker jag personligen (smaksak) att sologuran från ca 401 och mot slutet är för högt/framträdande.

annars behagligt att lyssna på - nu borde ni vara nöjda, för detta är bra

Ha det
Gurano

Dividend:
Tack Gurano!

Tack lighthead!

Edra klagomål kan vara korrekta, men ingen update kommer.

Men ifall att det gör det, så är de ju sparade i tråden! :) Kan komma en update längre fram!

Tack så hemskt mycket, båda två!

Eddi:
Den härna har blivit riktigt bra nu tycker jag - guran kan ju tas upp något till men inget som stör nu. Mark Knoppfler prylarna på slutet var riktigt trevliga. Runt 320 ligger några märkliga virvelkaggeslag som du kanske ska se över - annars fullt godkänd - vore kul att höra flera sådana här av dig Per. Marre o Kjelle ska ha ros också.

Dividend:

--- Citat från: Eko skrivet 13.02.2010, 05:51:31 ---Den härna har blivit riktigt bra nu tycker jag - guran kan ju tas upp något till men inget som stör nu. Mark Knoppfler prylarna på slutet var riktigt trevliga. Runt 320 ligger några märkliga virvelkaggeslag som du kanske ska se över - annars fullt godkänd - vore kul att höra flera sådana här av dig Per. Marre o Kjelle ska ha ros också.

--- Slut citat ---

Det kommer, det kommer. Var så säker :)

Den gula electronica-mössan skall sitta på ett bra tag :)

TACK!

Emulator:
mm. inte fel. Kunde kanske hända lite andra saker också.  Marre kunde antingen köra mer spoken word, eller sång kanske? Datorrösten hade jag tagit med monotonsk, lite elakare och ännu mer maskin, som kontrast till den mänskliga rösten.

Kjelles gitarrer ligger riktigt snyggt.

Lite halvslö kommentar såhär på kvällskvisten, men wtf :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion