Forum > Demolåtar

Gurano - A piece of Asia

<< < (3/5) > >>

Gurano:
Tack MaxB!
Kul att du uppskattar. Nu är ni några stycken som säger att jag kanske borde gallra i tonerna - så jag får väl se över det hela och ta mig en funderare. Men Orsa kompani lovar inget besämt ;)

Ha det gott
Gurano

bjurte:
Ja visst!! visst käns det som man flyger drake intill muren ;)
Älskar österlänska klanger om det inte blir överdoserat och det blir det inte här!!
Kan hålla med om att tempot skulle kunna lugna ner sig lite och att vissa partier kunde rensas ut lite,men i det stora hela
Kanon.. ;)

Emulator:
passar fint som bakgrundsmusik -inga överaskningar :)

Dock för många toner för att passa bra som sådan, i mitt tycke då. kvantisera på fjärdedelar och ställ in monofoni ? :lol:

spacetrucker:
Jamen dehär låter bra. Min sambo var i Kina för ett par år sen och hade med sig hem en CD därifrån och jag tycker det låter just såhär. Detta är (i mitt tycke) varken för snabbt eller för mycket. Som du sa så "öppnar" det sig efter några lyssningar. Denna gillar jag alltså, den hamnar på min spellista på direkten :lol:

Space

Gurano:

--- Citat från: uriah skrivet 10.01.2010, 22:29:08 ---Ja visst!! visst käns det som man flyger drake intill muren ;)
Älskar österlänska klanger om det inte blir överdoserat och det blir det inte här!!
Kan hålla med om att tempot skulle kunna lugna ner sig lite och att vissa partier kunde rensas ut lite,men i det stora hela
Kanon.. ;)

--- Slut citat ---
Kul att du gillar - ska kolla över tempot

--- Citat från: Emulator skrivet 11.01.2010, 00:08:40 ---passar fint som bakgrundsmusik -inga överaskningar :)
Dock för många toner för att passa bra som sådan, i mitt tycke då. kvantisera på fjärdedelar och ställ in monofoni ? :lol:

--- Slut citat ---
Du e kräsen du - polyfoni de e de som gäller ;)

--- Citat från: spacetrucker skrivet 11.01.2010, 08:47:39 ---Jamen dehär låter bra. Min sambo var i Kina för ett par år sen och hade med sig hem en CD därifrån och jag tycker det låter just såhär. Detta är (i mitt tycke) varken för snabbt eller för mycket. Som du sa så "öppnar" det sig efter några lyssningar. Denna gillar jag alltså, den hamnar på min spellista på direkten :lol:
Space

--- Slut citat ---
Man tackar - du har lyssnat mer än en gång  :wub: guldstjärna i kanten ;)
Kul att du gillar

Ha det gott alla
Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion