Forum > Demolåtar

Gurano - A piece of Asia

<< < (4/5) > >>

hogge:
Som vanligt blir man totalt överraskad då man kollar Din senaste tråd.. Kul och kreativt..
Det här är ju inget jag lyssnar på i lurarna hemma, men det låter betydligt bättre än det mesta jag hört på de olika china/thai-restauranger jag besökt genom åren..
Rätt snyggt på nå't vis...

Gurano:
Tjaa - kul att överraska!  :D

Kul att du diggar på nå´t vis! Du ska se att det bor en liten kines i dig oxå.

Ha de
G

equality:
Håller med Hogge, du överraskar med din enastående bredd. Vackert, begåvat och snygg mix.

Marruschkka:
Du vet redan vad jag tycker..men skriver det här oxå: jättefin orientalisk ljudbild..vackra harmonier som för en låååångt bort..ca 15 timmar med flyg i mitt fall..Baliiii :D

Den enda invändningen jag har, är att tempot känns lite hastigt..undrar om det inte skulle låta ännu bättre och finstämt om du drog ned på det..?

Bara en tanke, men det håller fint som det är :rolleyes:

Bra som vanligt, ingen är förvånad..antar jag ;)

/Marre

Gurano:

--- Citat från: equality skrivet 11.01.2010, 17:41:49 ---Håller med Hogge, du överraskar med din enastående bredd. Vackert, begåvat och snygg mix.

--- Slut citat ---
Tack - Jag bugar och bockar djupt! Kul att du uppskattar

--- Citat från: Marruschkka skrivet 11.01.2010, 19:23:43 ---Du vet redan vad jag tycker..men skriver det här oxå: jättefin orientalisk ljudbild..vackra harmonier som för en låååångt bort..ca 15 timmar med flyg i mitt fall..Baliiii :D
Den enda invändningen jag har, är att tempot känns lite hastigt..undrar om det inte skulle låta ännu bättre och finstämt om du drog ned på det..?
Bara en tanke, men det håller fint som det är :rolleyes:
Bra som vanligt, ingen är förvånad..antar jag ;)
/Marre

--- Slut citat ---
Jag bugar även här - tackar. Ska testa att sänka tempot, även om det tar mig emot. Tror att det blir för sömnigt/segt, men vi får se :). Jag får väl lägga upp 2 varianter så får ni rösta  :P

Ha det gott
Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion