Forum > Demolåtar
mahan - MIDNINGHT OWL
equality:
Gott att höra din stämma igen Mahan! Den här gungar på gött och har en kraftfull refräng som gör den till en möjlig pub-vältare. Snygg falsett och eaglesstämmor. Slutet är lite snöpligt. Låten är snygg och tolvan kommer till sin rätt. Saknar kanske lite närhet i mixen eller hur jag skall säga men har ingen större betydelse. Bra!
Gurano:
Har inget illa att säga om mixen. En bra genomförd låt - musiken låter skitbra i mina lurar. Du har en bra röst oxå, tycker jag.
Ha det gott
Gurano
mahan:
--- Citat från: MaxB skrivet 07.01.2010, 11:36:43 ---Välkommen tillbaka Mahan-stämman!
Dina stycken är lite som att läsa en liten bok "short story", omväxlande delar och bra med ingredienser trots att det är enkelt hållet. Gillas!
--- Slut citat ---
Tjou MaxB!
Kul att det gillas, jag kan väl underteckna att jag är en "shortbook" författare när det gäller musik, svårt att hålla mig till det där kommersiella intro-vers-vers-solo-vers-outro uppbyggnaden, vilket ju betyder att man inte har nån möjlighet att kamma in dom stora stålarna, men tur att det finns folk som lyssnar o gillar här på KR!
TACK! :)
h. johan
mahan:
--- Citat från: equality skrivet 08.01.2010, 00:20:15 ---Gott att höra din stämma igen Mahan! Den här gungar på gött och har en kraftfull refräng som gör den till en möjlig pub-vältare. Snygg falsett och eaglesstämmor. Slutet är lite snöpligt. Låten är snygg och tolvan kommer till sin rätt. Saknar kanske lite närhet i mixen eller hur jag skall säga men har ingen större betydelse. Bra!
--- Slut citat ---
Tjou EQ!
Och tack för dom sköna orden.
Nu måste jag fråga vad du tycker det är som går snöplgt på slutet, själv kan jag tänka mig då att låten slutar nåra takter för tidigt kanske, eller....
Tack o båkk för lyssning o kommentar! :)
h. johan
mahan:
--- Citat från: Gurano skrivet 08.01.2010, 00:31:23 ---Har inget illa att säga om mixen. En bra genomförd låt - musiken låter skitbra i mina lurar. Du har en bra röst oxå, tycker jag.
Ha det gott
Gurano
--- Slut citat ---
Tjou Gurano!
Obbnäsguuben bugar o bokkar för den! Du har säkert jättegoda lurar :D
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida