Forum > Demolåtar

mahan - MIDNINGHT OWL

<< < (5/6) > >>

equality:

--- Citat från: mahan skrivet 08.01.2010, 00:43:03 ---Nu måste jag fråga vad du tycker det är som går snöplgt på slutet, själv kan jag tänka mig då att låten slutar nåra takter för tidigt kanske,  eller....

--- Slut citat ---

Ja precis. Att sluta just så på grundackordet är ju helt naturligt men ni kanske skulle hålla ut nån takt extra eller så..? Alternativt är ju ett regelrätt outro men klart jobbigare att fixa till nu antar jag? Glömde: snygg falsett, sitter bra där.

mahan:

--- Citat från: equality skrivet 08.01.2010, 01:22:28 ---
--- Citat från: mahan skrivet 08.01.2010, 00:43:03 ---Nu måste jag fråga vad du tycker det är som går snöplgt på slutet, själv kan jag tänka mig då att låten slutar nåra takter för tidigt kanske,  eller....

--- Slut citat ---

Ja precis. Att sluta just så på grundackordet är ju helt naturligt men ni kanske skulle hålla ut nån takt extra eller så..? Alternativt är ju ett regelrätt outro men klart jobbigare att fixa till nu antar jag? Glömde: snygg falsett, sitter bra där.

--- Slut citat ---
Tjou!
Tänkte ju vara lite lat o kanske ingen bryr sig om outror men där ser man :D.
Bra att du skakar om late Obbnäsarn, ska nog kolla över outrot åxå! TACK! :)

h.  johan

spacetrucker:
Jahapp. Inte illa dehär. Men slutet, voj voj.... nu kom jag nog mest att tänka på Vikingarna :wacko:.

Åtta å en halv points from the Lake end jury för denna... förutom för slutet.

Space

mahan:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 09.01.2010, 21:22:59 ---Jahapp. Inte illa dehär. Men slutet, voj voj.... nu kom jag nog mest att tänka på Vikingarna :wacko:.
Åtta å en halv points from the Lake end jury för denna... förutom för slutet.
Space

--- Slut citat ---
Tjou!
Mot slutet tycks allt bli sämre o sämre.... fast denna låt blev till i decembre!
Icke skrivs under av mig dock, tror det e frågan om  selfplock!

tackar för lysse o hörseltest! :D

h.  johan

Kornstad:
Skön låt det här och jag gillar stämmorna som du fått till. Snyggt!

Vet inte om det är Banjo men jag tror att det är det som tar fel ackord vid 115 på spelaren. Det som hoppar höger, vänster mitt typ..... Var det fler så missade jag dem, men denna hördes väldigt tydligt tycker jag. Går det fixa?

I övrigt låter det riktigt bra tycker jag.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion