Forum > Färdiga produktioner
Hogge - "Uncle Sam"
freddy:
--- Citat från: hogge skrivet 07.01.2010, 18:33:30 ---
--- Citat från: freddy skrivet 07.01.2010, 16:08:12 ---Improviserade lite:
[mp3=200,20,0,center]http://www.lindbergmusic.se/demos/hoggesolo.mp3[/mp3]
Inte perfekt, men jag gillade attityden.
What say you?
--- Slut citat ---
Helt super tycker jag.. Precis rätt råhet.. Det enda som jag känner spontant är att den sista tonen borde får klinga ut mer över refrängen (eller är det versen som kommer därefter??)...
I övrigt - Bauta skönt!!
Det är sådär man ska spela gitarr.... :wub:
EDIT: Har nu lyssnat några gånger till och OJ JÄÄÄÄSINGEN.. Jag bara ryser!!!
--- Slut citat ---
Kul att du gillar :) Skön låt iaf.
Rock on!
freddy:
--- Citat från: hogge skrivet 08.01.2010, 00:48:16 ---Och här är den igen.. Nu med nytt gitarrsolo... Tyvärr hade Freddy stukan pekfingret så jag fick klämma det här själv.. Men men - shit happens!!
:rolleyes:
Näedå, det är allt den oerhört begåvade Freddy som låter fingrarna dansa över gitarrbanden.. Jag ryser jag.. :wub:
[mp3=200,20,0,center]http://www.neldehof.se/music/UncleSam_F-solo.mp3[/mp3]
Stort tack Freddy!!!
Men vad heter Du i efternamn? Jag måste ju berätta vem det är som utför detta miraket (på MySpace (det blir ju en video i helgen!), YouTube, Facebook etc...).. Eller vill Du att det bara ska stå Freddy?
Edit: Det slog mig precis att detta är mitt första collab (är det så Ni kallar det?).. Jag har hjälpt andra, men aldrig tidigare utnyttjat KR:s kunniga medlemmar för egen del.. Men nu är "locket av"..
--- Slut citat ---
Hojt!
ja, "freddy" funkar bra. Så det blir video med? kul :)
hogge:
--- Citat från: freddy skrivet 08.01.2010, 12:20:45 ---Hojt!
ja, "freddy" funkar bra. Så det blir video med? kul :)
--- Slut citat ---
Ja det ska spelas in video i helgen påstår barnen..
Men avslöjas kan att pappan inte är särskilt svårövertalad :rolleyes:
Eddi:
Whooops där drog det till ordentligt, fasen Freddy vad duktig du är och allt tillsammans passar kanon - tycker dock att Freddy ska upp en del i volym.
Kornstad:
Grymt drag här får jag säga. Blev såld på refrängen direkt!
Har lyssnat några ggr nu, men jag kan inte riktigt förlika mig med synth temat som ligger i bakgrunden, utanhade nog helst bytt ut det mot något lite mindre puttigt och sött.....
Vill även ha fram Freddys sköna solo en aning mer i mixen. Lite svårt att höra det ordentligt nu tycker jag.
Skitbra!!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida