Forum > Färdiga produktioner
Hogge - "Uncle Sam"
Gurano:
Med den sologitarren blir det en helt annan låt tycker jag - inte dåligt men helt annat!
Nu står du i ett vägskäl Hogge - Hårdrock versus poppunk! :)
Personligen tycker jag bättre om poppunken med dina klockor i början (de drunknar nu i gurans solo).
Ha det gott
Gurano
hogge:
--- Citat från: Gurano skrivet 07.01.2010, 18:52:11 ---Med den sologitarren blir det en helt annan låt tycker jag - inte dåligt men helt annat!
Nu står du i ett vägskäl Hogge - Hårdrock versus poppunk! :)
Personligen tycker jag bättre om poppunken med dina klockor i början (de drunknar nu i gurans solo).
Ha det gott
Gurano
--- Slut citat ---
Hmmm... Jag förstår hur Du tänker.. Men jag tycker solot var som porr för själen så jag har nog svårt att behålla mitt taffliga försök är jag rädd...
Men det var väldigt vänligt sagt.. Vi får se hur det blir. Så snart jag får filerna att funka så ska jag i alla fall prova det och lyssna, lyssna & lyssna och sen får vi se hur det blir.. Men just nu bara älskar jag det solot...
mahan:
Tjou Hogge!
Vad ska man säga... det kommer att gå åt mycket whisky i morrn, that´s for shure!
Klart fall för skivbolaget, skööööönt drag! Absolut härligt sångröst som sitter prexis där den ska. Mixen gillas för den e just så härligt vintage kompromerad. Bra spelat och igen en gång har du fått in en diamant i form av ett piano och dess enkla men upplyftande riff.... oj oj! Obbnäsbuuben e såld :D
h. johan
hogge:
--- Citat från: mahan skrivet 07.01.2010, 23:51:34 ---Tjou Hogge!
Vad ska man säga... det kommer att gå åt mycket whisky i morrn, that´s for shure!
Klart fall för skivbolaget, skööööönt drag! Absolut härligt sångröst som sitter prexis där den ska. Mixen gillas för den e just så härligt vintage kompromerad. Bra spelat och igen en gång har du fått in en diamant i form av ett piano och dess enkla men upplyftande riff.... oj oj! Obbnäsbuuben e såld :D
h. johan
--- Slut citat ---
Men oj (igen).. Tack som tusan.. Nu är det den andra låten som Du kommenterar.. Så glad jag blir (VERKLIGEN) att Du gillar det...
Jag fattar inte det där med komprimeringen dock.. Jag bara rattar "hej vilt", men hör egentligen ingen skillnad :wacko:
Men återigen - underbart.. Tack!
hogge:
Och här är den igen.. Nu med nytt gitarrsolo... Tyvärr hade Freddy stukan pekfingret så jag fick klämma det här själv.. Men men - shit happens!!
:rolleyes:
Näedå, det är allt den oerhört begåvade Freddy som låter fingrarna dansa över gitarrbanden.. Jag ryser jag.. :wub:
[mp3=200,20,0,center]http://www.neldehof.se/music/UncleSam.mp3[/mp3]
Stort tack Freddy!!!
Men vad heter Du i efternamn? Jag måste ju berätta vem det är som utför detta miraket (på MySpace (det blir ju en video i helgen!), YouTube, Facebook etc...).. Eller vill Du att det bara ska stå Freddy?
Edit: Det slog mig precis att detta är mitt första collab (är det så Ni kallar det?).. Jag har hjälpt andra, men aldrig tidigare utnyttjat KR:s kunniga medlemmar för egen del.. Men nu är "locket av"..
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida