Forum > Färdiga produktioner
Hogge - "Uncle Sam"
Åsa:
Swosch så blåste det till i skallen bara, vilket drag!
Du är duktig Hogge! Tyckte nyss jag läste att du hade en inspirationsdipp, som bortblåst va? :D
Höj din snygga sång lite :)
hogge:
--- Citat från: Åsa skrivet 06.01.2010, 00:40:38 ---Swosch så blåste det till i skallen bara, vilket drag!
Du är duktig Hogge! Tyckte nyss jag läste att du hade en inspirationsdipp, som bortblåst va? :D
--- Slut citat ---
OJ vad jag saknat Dina kommentarer ska Du veta... Jag tänkte så sent som ikväll: "undrar om hon hatar allt jag gör nu för tiden??"... Men här kom den.. Tack snälla!!
Ja, jag ska höja sången... Allt för Dig :P
Nu ska jag skriva en låt som Du kan sjunga på :rolleyes:
Åsa:
--- Citat från: hogge skrivet 06.01.2010, 00:45:35 ---
--- Citat från: Åsa skrivet 06.01.2010, 00:40:38 ---Swosch så blåste det till i skallen bara, vilket drag!
--- Slut citat ---
OJ vad jag saknat Dina kommentarer ska Du veta... Jag tänkte så sent som ikväll: "undrar om hon hatar allt juag gör nu för tiden??"... Men här kom den.. Tack snälla!!
--- Slut citat ---
Hahaha, du är rolig du! Ja jag har varit rätt frånvarande ett tag, skönt med lite haltomhalvt internet-timeout faktiskt. Trasig dator också, inget vidare att lyssna på laptop så då fick det vara :) Men nu har jag fått mig lite ny skön musikenergi här ikväll!
Skriv en låt du så sjunger jag ;) :P :wub:
hogge:
--- Citat från: Åsa skrivet 06.01.2010, 00:52:06 ---
--- Citat från: hogge skrivet 06.01.2010, 00:45:35 ---
--- Slut citat ---
OJ vad jag saknat Dina kommentarer ska Du veta... Jag tänkte så sent som ikväll: "undrar om hon hatar allt juag gör nu för tiden??"... Men här kom den.. Tack snälla!!
--- Slut citat ---
Hahaha, du är rolig du! Ja jag har varit rätt frånvarande ett tag, skönt med lite haltomhalvt internet-timeout faktiskt. Trasig dator också, inget vidare att lyssna på laptop så då fick det vara :) Men nu har jag fått mig lite ny skön musikenergi här ikväll!
Skriv en låt du så sjunger jag ;) :P :wub:
--- Slut citat ---
Sorry! Detta blev helt fel... :huh:
EDIT: det blev fel igen försod jag när jag här nere läste inlägget från Eko.. Misstaget jag gjorde var att här föreslå en låt som inte alls är hennes grej! Enbart låtvalet alltså.. Det skulle vara en oerhörd ära att få Åsa att sjunga nån av mina egna alster..
hogge:
Förresten, och förlåt att jag glömde - Tack för Dina vänliga ord.. Mycket uppskattat!! :wub:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida