Forum > Färdiga produktioner
Hogge - "Uncle Sam"
hogge:
Tillägg: Jag väntar på att gurorna ska komma från USA.. Samma guror som jag gjorde "YouTube" med.. D.v.s. Ibanez Destroyer.. Min strata duger inte till den musik jag vill göra tyvärr - och även om jag alltid har, och alltid kommer att älska Stratocaster, så är det humbuckers som gäller i framtiden..
Kommer således att behålla stratan, men tillika en av de Destroyers som jag nu beställt...
equality:
--- Citat från: hogge skrivet 05.01.2010, 22:12:05 ---Nu är nog inte detta punk (är jag rädd), men tack för att Du gilla't...
--- Slut citat ---
:o Shit! Där ser man vad man vet.
Gurano:
--- Citat från: equality skrivet 05.01.2010, 23:52:15 ---
--- Citat från: hogge skrivet 05.01.2010, 22:12:05 ---Nu är nog inte detta punk (är jag rädd), men tack för att Du gilla't...
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Nja jag skulle nog definiera detta som modern poppig postpunk a la green day, eller nåt åt det hållet
Ha det
Gurano
hogge:
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Hmmm.. Jag vet ju inget om detta heller - men jag tror nog inte detta är punk dock??!! :huh:
hogge:
--- Citat från: Gurano skrivet 05.01.2010, 23:58:28 ---
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Nja jag skulle nog definiera detta som modern poppig postpunk a la green day, eller nåt åt det hållet
Ha det
Gurano
--- Slut citat ---
Hmmm.. Jag håller med Gurano jag!!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida