Forum > Färdiga produktioner

Clemens-My Secret Garden

<< < (6/12) > >>

Clemens:

--- Citat från: uriah skrivet 06.01.2010, 12:09:15 ---Stämmningsfullt och underbart vackert!!
Verkligen musik att må bra av!! Ljud/Mix Utan anmärkning... ;)

--- Slut citat ---

Må bra vill man... :D Tack! /C

Clemens:

--- Citat från: asti skrivet 06.01.2010, 15:11:35 ---Underbart fint!  :wub: Och Jonnerstones sång ska absolut va med!
Fantastiskt skönt elgitarrljud, det lyckas jag aldrig få till själv..... :(
Den här måste tankas ner! Tack för den!  :)
/Asti

--- Slut citat ---

Hej Asti!

Jonnerstone e mé  :) elgitarrljudet är snöpligt nog från Omnisphere... Tack! /C

Clemens:

--- Citat från: Wernborg skrivet 06.01.2010, 15:31:17 ---Lyssnat på sångversionen.

Mycket bra. Vill höra mer.

:)

--- Slut citat ---

Jag med! :D /Tack C

Clemens:

--- Citat från: MaxB skrivet 06.01.2010, 17:45:59 ---Jag är gärna med och hyllar!
Lyssnade på jonnerstone-versionen först och sen den instrumentala.
Båda är suveräna och jag lutar åt att en sångversion liknande vad som finns här skulle vara suveränast. Du får till sköna ljud i dina låtar!

Lyssnat på Andreas Vollenweider? Kom att tänka på hans sound. Han har väl en platta som heter "Behind the Gardens"

--- Slut citat ---

Fy f-n vad bra!!! blir from nu min husgud...  B) Har ju frågat förut hur man får riktig "tryck"  i prylarna..måste redas ut i en tråd känner jag.. Tack Max! /C

Clemens:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 06.01.2010, 18:02:17 ---Oj..lyssnat först på den instrumentala versionen..och sen på Jonnerstones underbara sång..det här kommer bli outstanding, det hör man redan :P

Vilken balsam-musik för själen.

Ni killar gräver guld tillsammans, keep on the good work!
Det blir skoj att följa den här :rolleyes:

/Marre

--- Slut citat ---

Hej Marre!

Jättekul att du gillar! Mer balsam kommer förhoppningsvis...Tack för lyssning! /C

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion