Forum > Färdiga produktioner
Clemens-My Secret Garden
Clemens:
--- Citat från: clavinova skrivet 06.01.2010, 23:01:00 ---Har lyssnat ett antal gånger, både på den instrumentala versionen och sångversionen. Visst är det rasande vackert, snyggt proddat och väldigt klara och "stora" ljud men där tar det stopp för mig. Jag tycker inte det lyfter. Det puttrar och småbubblar men det riktiga yihaaa't kommer aldrig för min del. Jonnerstone's sång löser en del av detta saknade men det känns inte riktigt som om anrättningen är färdigsufflerad än. Jag följer dock detta med spänning.
--- Slut citat ---
Tjena clavinova!
Välkommen till forumet får man väl säga...är kanske inte en "yihaa" låt ? :D nåja, får se om vi får till det då../Tack för lyssning /C
mahan:
Tjou Clemens!
Jisses... denna värmer skönt i vinterkvällen, snön verkar smälta och dagen ljusnar, man får ju en nästan religiös feeling, underbart! Lyssnar nu tredje gången och det enda jag kan såga på är kanske pianosoundet i introt, det låter lite väl mycket "filt", kunde vara aningen mer starkare attack, men smak o tycke.... så där, fortsätter att njuta! Proffsigt snygga lirningar :)
h. johan
Emulator:
i vår serie "totalt ovidkommande petitessanmärkningar" har vi idag kommit fram till trummorna i denna låt.
Jag skulle gärna se att virveln, och kanske kaggen, kompletterades med en icke delayad kompis av varje. Det blir lite tjatigt med trummorna nu. Tror att du kunde ha denna sköna loop gå bakom som fyllnad och groove, och sen något annat utöver det som stod för definition.
Sen är det väl som du sa nån liten groda på gitarrspelet, som "väcker" mig i trancen jag kom i när jag lyssnade.
Riktigt snyggt mixat och arrat.
JOnnerstones sågn gillar jag mycket, tillför massvis och jag tycker ni skulle göra klart något.
Jag tror att låten skulle tåla ett betydligt svulstigare arr en sista vända?
riktigt bra!
Clemens:
--- Citat från: mahan skrivet 08.01.2010, 00:08:36 ---Tjou Clemens!
Jisses... denna värmer skönt i vinterkvällen, snön verkar smälta och dagen ljusnar, man får ju en nästan religiös feeling, underbart! Lyssnar nu tredje gången och det enda jag kan såga på är kanske pianosoundet i introt, det låter lite väl mycket "filt", kunde vara aningen mer starkare attack, men smak o tycke.... så där, fortsätter att njuta! Proffsigt snygga lirningar :)
h. johan
--- Slut citat ---
Tjou själv! :)
Skoj att du gillar!...ska kolla lite på pianoljudet..tyckte det smälte in bra ..men kanske för soft..
Tack /C
Bass:
Hohoho!! Helt jäkla galet underbart :lol: Fyfan va läckert är allt jag jag får ur mig..
Fantastisk fin sång där också! Skön sångslinga och galen röst :lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida