Forum > Färdiga produktioner
Clemens-My Secret Garden
Clemens:
--- Citat från: equality skrivet 05.01.2010, 22:02:28 ---Oj, Jonnerstone bär upp den stora produktionen suveränt. Mycket vackert. Hitvarning lång väg!
--- Slut citat ---
Hej EQ!
Micke har en härlig känsla i sin sång... ska ju bli intressant och höra fortsätningen... Tack för lyssning!.. och god fortsättning... :) /C
Clemens:
--- Citat från: hogge skrivet 05.01.2010, 22:05:05 ---Förlåt mitt ovårdade språk, men JÄÄÄÄÄVLAR I HELVETE... Vilken låt... Jeezzzzuz... Säger som Åsa: "blir nästan rörd", minus nästan!
Oerhört vackert. Detta trots att jag inte ens gillar instrumentala grejer, men detta är så vackert att man bara dör... Kan dock inte sluta att önska att jag hade en röst som kunde sjunga till detta...
--- Slut citat ---
Tjena Hogge!
Tackar!...jättekul att den väcker känslor!...Du kan ju åtminstone sjunga.. jag KAN inte sjunga :D /C
Clemens:
--- Citat från: Åsa skrivet 05.01.2010, 23:52:02 ---förlåt om jag tjatar...
Men nu har jag lyssnat igen och igen.. - Clemens är du vaken?? :D
Det är en helt underbar låt och med sången så lyfter den otroligt, vilket är otroligt i sig eftersom den är så tokbra från början som instrumental. Ni måste göra nåt av det här, snälla :wub: Mera sång, mera sång! Det här är ju så hög kvalitet så det är löjligt på detta lilla kr, missförstå mig rätt nu, här ligger det musik och skramlar som skulle kunna vara känt i betydligt större sammanhang :)
--- Slut citat ---
He..he..vänta ska kolla..jo jag är vaken..du får gärna tjata... :) blir ju bara glad när du tar dig tid att skriva igen, hoppas oxo på en fortsättning förstås..Tack! /C
clavinova:
Har lyssnat ett antal gånger, både på den instrumentala versionen och sångversionen. Visst är det rasande vackert, snyggt proddat och väldigt klara och "stora" ljud men där tar det stopp för mig. Jag tycker inte det lyfter. Det puttrar och småbubblar men det riktiga yihaaa't kommer aldrig för min del. Jonnerstone's sång löser en del av detta saknade men det känns inte riktigt som om anrättningen är färdigsufflerad än. Jag följer dock detta med spänning.
Clemens:
--- Citat från: freddy skrivet 06.01.2010, 11:14:32 ---Fin låt och bra ljud. Inget att anmärka på i mixen heller. Känns genomarbetat och balanserat.
Snyggt jobbat!
--- Slut citat ---
Tackar!...men lite småfix är det allt hör jag nu..några spelfel... /C
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida