Forum > Demolåtar
My Sweet Angel - borttagen
Wernborg:
Riktigt bra. Speciellt texten så klart. Rakt in i hjärtat här till en pappa till med en fyraårig dotter här hemma. :D
Tycker inte du behöver fila på texten, den är ju klockren. Det jag tänkte på var att den var något odynamisk. Jag skulle gjort större skillnader mellan vers och refräng och kanske tagit ner sista versen ordentligt för att explodera i sista refrängen med extra distgitarr och allt. :D
Kanonlåt!!
freddy:
Kul att höra mer musik från dig!
Lyssnar i datorhögtalarna här, men det låter grymt! Skön låt, fin text och bra sång. Är nog lite inne på Wernborgs kommentar angående lite mer variation mellan vers/refräng.
Bra jobbat! Rock on !
asti:
Fin låt och jättesnyggt sjunget! I refrängen skulle jag vilja ha en tydligare och inte så stötig bas för att ge lite mer tyngd i kompet.
Jättebra!
/Asti
Cube:
Tycker också låten är hur bra som helst och texten är klockren! Man känner verkligen att det kommer rakt från hjärtat!!! :) Fan va bra Bass:):)
MaxB:
Hogge är verkligen underbar med sina kommentarer!
Jag är inte lika hänförd. Det är bra, absolut men jag saknar också nyanser på sångframförandet men har inga bra tips på hur det kan göras. Kanske skulle det ge bra effekt att blöta rösten lite med reverb, egentligen hela låten skulle kunna blötas ner lite.
Du har en bra röst och jag tror den kan ta låten ännu längre.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida