Forum > Demolåtar

My Sweet Angel - borttagen

<< < (6/6)

hogge:
Ahhhrrggg...  :blink:

Positivt: Jag hann ladda ner Din version så den kan jag njuta av fortsättningsvis..
Negativt: Jag hann inte ladda ner Freddys version som faktiskt höjde låten extremt..

Positivt: Din låt älskas av mig och hela min familj.. Vi har kört den hela helgen!
Negativt: Vi kan inte köra Freddys version, vilket jag utlovat...

Positivt: Att Du lyckats så bra.. Så kul.. Så välförtjänt, men hur i helsike hittade dom Din låt?
Negativt: Att inte mina låtar köps upp av ett sjuuuukt stort band i Hollywood..

MEN GRATTIS.. Det var låten värd (även om jag är avundsjuk  :P

Bass:

--- Citat från: hogge skrivet 20.12.2009, 00:53:56 ---Ahhhrrggg...  :blink:

Positivt: Jag hann ladda ner Din version så den kan jag njuta av fortsättningsvis..
Negativt: Jag hann inte ladda ner Freddys version som faktiskt höjde låten extremt..

Freddys mix kan du ju höra i tråden som gäller den låten Better man heter låten =)

Positivt: Din låt älskas av mig och hela min familj.. Vi har kört den hela helgen!
Negativt: Vi kan inte köra Freddys version, vilket jag utlovat...

Skitkul att ni gillar den!! Grymt fint =) Men freddys kan ni köra på, fast det är ju en annan låt  :lol:

Positivt: Att Du lyckats så bra.. Så kul.. Så välförtjänt, men hur i helsike hittade dom Din låt?
Negativt: Att inte mina låtar köps upp av ett sjuuuukt stort band i Hollywood..

Ja.. det är ganska sjukt, men jag fick mail efter att ha bäddat in min mailadress i mp3n från en kille jag faktiskt stått och diggat hårt åt ^^
Nu dom inte köpt den, men dom är väldigt intresserad av låten vilket är bara det så jäkligt kul.. räcker nästan med det. Får se hur långt det bär, men jag förväntar mig nada.

MEN GRATTIS.. Det var låten värd (även om jag är avundsjuk  :P

Tack  :P

--- Slut citat ---

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion