Forum > Färdiga produktioner

Gränslandet - Var Finns En Plats

<< < (4/11) > >>

Emulator:
För att balansera lite så kanske freddy även han har lite grund? Han skriver nog inte för att jävlas, utan för att han upplevt att ni inte bryr er om kritik.

Det får han väl skriva?

Jag tycker hans inlägg var sakligt, okej, en viss spets med det du citerade, men så farligt var det väl inte? :)

Oftast skriver ju folk inte något totalt utan orsak :)

I fler trådar har ju folk tolkat det som att ni inte tar till er kritik, vilket du även adresserat i ditt första inlägg, vilket ju va skitbra :)

Så...nu lirar vi ;)

ydderF:
Ja där var du snabbt på plats, Emu.
Inte helt oväntat ;)

Du, inget här är farligt. Du skriver det du vi, jag skriver det jag vil, och Freddy skriver det han vil.
Hipp hurra för KR!!

Emulator:
du verkade så arg att jag ville gjuta lite olja på vågorna :)

ydderF:
Tack va snäll du är, Emu.
Nope, jag borstada stövet och gick videra rätt efter innlägget ;)

Så, OT'at färdigt nu. Tilbaks til låten ;)

Åsa:
Vit flagg, vit flagg  ;)

Kul att det är fart i låttråden   :D
Vad skulle jag säga nu då.. ja svara Freddy skulle jag nog göra ja..
Jag hinkar ju kaffe och så även igår, så pigg var jag. Alltså.. vågar man INTE hålla med en gång till nu?  ;) Jag var totalt engagerad i låten och kände massor när jag sjöng och jag skickade 4-5 tagningar till Freddy och den här kände vi var som vi ville den skulle vara i dynamik och uttryck. Ibland är det lätt att det övergår till mer teater och det vill man ju inte.. Sen kan det vara ovant kanske att jag sjunger den här typen av sång i en så låg tonart. Man kanske vänjer sig så nyanserna kryper fram..?  :) det här är nog helt enkelt det bästa jag kunde göra i den här låten, och man tycker ju olika så är det ju. Och det får man  :)

Nu ska jag slipa mina eländiga gipsskivor, blev lite extra spacklande igår när vi råkade trycka dit en gipsskiva över bortglömda spikar på väggen.. amatörer..

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion