Forum > Demolåtar
Freddy - No one left
Eddi:
Sorry det handlade om min dator efter en omstart hör jag inget av de störande blipsen.
Rock on
Eddi:
Måste dessutom tillägga att det är en riktigt skön känsla i utövandet - kanon faktiskt...
Detta hör jag gärna brusfritt vilken dag som helst inget problem med svengelskan.
freddy:
--- Citat från: MaxB skrivet 05.12.2009, 16:00:42 ---Jag trodde att det var nån annans låt du sjunger. Egen produkt alltså. Inandningen blir för mkt för mig. Den kan vara med nånstans men inte hela tiden tycker jag. Har du också nån kompressor som jämnar till sångvolymen så ställer den till det eftersom inandningen också hörs högre än annars.
Men det jag reagerar över är din röst som är väldigt användbar. Den är helt enkelt bra.
Och låten är en sån som passar så här avskalad. Den är också bra.
--- Slut citat ---
Tackar MaxB! Ja, det är min egna produkt detta, kanske skiljer sig en aning mot tidigare alster. Men jag har mer inom denna genre också så klart. Kompressorn har du alldeles rätt i också, jag brukar pressa rätt hårt när det gäller sång, även vissa mixar (jullåt? :D), men den kan nog backas lite här i samband med att jag redigerar lite sång(miss)ljud.
Användbar är väl rösten, den låter iaf :D
Tack max!
--- Citat från: flabb skrivet 05.12.2009, 22:18:24 ---Låter bra, gillar din röst, lite svengelska men inget som stör, fin låt
--- Slut citat ---
TACK! Skönt att den inte stör :P
--- Citat från: Eko skrivet 05.12.2009, 23:02:53 ---Nu blir jag orolig det är andra låten i rad på KR där jag hör en massa blips är det min lyssning kanske???
Kanon bra låt och jag störs inte av inandningen men som sagt blipsen stör utav bar a h*lv*te
--- Slut citat ---
--- Citat från: Eko skrivet 05.12.2009, 23:15:00 ---Sorry det handlade om min dator efter en omstart hör jag inget av de störande blipsen.
Rock on
--- Slut citat ---
--- Citat från: Eko skrivet 05.12.2009, 23:26:27 ---Måste dessutom tillägga att det är en riktigt skön känsla i utövandet - kanon faktiskt...
Detta hör jag gärna brusfritt vilken dag som helst inget problem med svengelskan.
--- Slut citat ---
Härligt att det löste sig Eko :)
Kul att du också gillar. En brusfri lösning hoppas jag också på, ska se över vad jag kan göra!
Tack!
MaxB:
--- Citat från: freddy skrivet 06.12.2009, 10:06:48 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 05.12.2009, 16:00:42 ---...det jag reagerar över är din röst som är väldigt användbar. Den är helt enkelt bra.
--- Slut citat ---
Användbar är väl rösten, den låter iaf :D
--- Slut citat ---
OBS! väldigt användbar B) betyder skitbra röst! Lek mer med den!
asti:
Har lyssnat igen och tycker låten och sången är jättebra (förutom inandningsljuden)!
Den är ju rätt så kort, så skulle den inte kunna övergå i en rockballad i Metallica-stuk....?
Ändra slutet en aning och låt det "braka loss"....
Du är ju duktig på den typen av musik också!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida