Forum > Demolåtar

Freddy - No one left

<< < (3/7) > >>

asti:
Riktigt skön låt det här och du sjunger den bra! Men inandningen måste du nog fixa till, den stör rätt mycket....
Precis som du säger är nog sången aningen för hög.
Blir kanon när du fixat detta!
/Asti

freddy:

--- Citat från: hogge skrivet 04.12.2009, 18:56:37 ---Tycker låten är kanon.. Får en härlig livekänsla i denna.. Go sång och bra lirat..

--- Slut citat ---

Thanks man! Tack för kommentar. Kul att du gillar.

--- Citat från: asti skrivet 04.12.2009, 23:08:53 ---Riktigt skön låt det här och du sjunger den bra! Men inandningen måste du nog fixa till, den stör rätt mycket....
Precis som du säger är nog sången aningen för hög.
Blir kanon när du fixat detta!
/Asti

--- Slut citat ---

Tack Asti, det ska jag fixa. Du är ju trots allt lite mästare på området ;) Kul att du gillar.

MaxB:
Jag trodde att det var nån annans låt du sjunger. Egen produkt alltså. Inandningen blir för mkt för mig. Den kan vara med nånstans men inte hela tiden tycker jag. Har du också nån kompressor som jämnar till sångvolymen så ställer den till det eftersom inandningen också hörs högre än annars.

Men det jag reagerar över är din röst som är väldigt användbar. Den är helt enkelt bra.
Och låten är en sån som passar så här avskalad. Den är också bra.

flabb:
Låter bra, gillar din röst, lite svengelska men inget som stör, fin låt

Eddi:
Nu blir jag orolig det är andra låten i rad på KR där jag hör en massa blips är det min lyssning kanske???
Kanon bra låt och jag störs inte av inandningen men som sagt blipsen stör utav bar a h*lv*te

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion