Forum > Demolåtar

demolåt 5 (ny version 091204)

<< < (3/5) > >>

Eddi:
Jag tycker att det är både sinnrikt och skickligt MEN påminner för mycket om SD´s sommarläger i Värnamo så det går fetbort för mig, fattar inte varför man gör sån här "musik" faktiskt.

Clemens:
Tjen Lars!

Riktigt Nice! låten hänger ihop hela vägen.."tappar inte mark"  utan bibehåller mitt intresse hela vägen, Introt är läckert och spännande..Man kan alltid ändra saker och ting men tycker inte det finns någon anledning i denna..bara tycke och smak i så fall..För mig funkar denna som den är. Riktigt grym! :) /C

Dividend:
Jag har lyssnat fyra gånger nu. Detta är bra skit..

:)

lnetzel:
-> Zorrow: Ja gitarren är mellan 2-4 spår med olika disteffekter beroende på vilken del i låten det är. Har nog panorerat dem ca 25% åt varje håll, gillar inte extremt spreadade gitarrer, tycker det försvinner botten i dem då. Bra tanke om outrot där. Det skall nog kortas ned. Enemy är lite väl "obvious" för mig, men tack för tanken:)

-> Eko: ok... Jag vet inget om SD's sommarläger men det är intressant att så fort det skriks, oavsett genre, så börjas det dra parallerer åt det dära hållet. Min musik har inget med den skiten att göra, det lovar jag.

-> Clemens: Tack! det värmer, jag börjar också acceptera strukturen nu men skall självklart ändra en del småsaker.

-> Dividend: Jag kan alltså göra bra skit? damn!:)

freddy:
FIREEEEEEE!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion