Forum > Demolåtar
demolåt 5 (ny version 091204)
lnetzel:
--- Citat från: freddy skrivet 04.12.2009, 15:05:11 ---FIREEEEEEE!
--- Slut citat ---
I wish... en bit kvar innan jag kan göra den längden på skrik tror jag. Har fortfarande rätt dåligt stöd i magen tror jag. men sträva kan man:)
(Låten "Hope" från skivan "The New Black" med SYL för icke inbitna)
hogge:
Knepig grej detta.. Många olika inslag (som att läsa en spännande bok).. Är själv ingen stor älskare av growl-sång, och gillar väl mest melodisk hårdrock, men jag tycker ändå att den här låten är riktigt bra. Så mycket tyngre än såhär blir det inte..
lnetzel:
Okej, nu finns ny version samt fullständig text att läsa (om det är svårt att hinan med eller höra)
Jag har skrikit om en del, lagt på en massa mer text samt skippat fula breaks i slutet. Jag har även bytt kaggen till en med mer punch i samt kört hela skiten genom en mastringsplugg. Även kortat ned slutet.
Jag känner mig nöjd i detta ögonblick:) Får se vad ni säger..
bjurte:
Jag ger mig!!
Hade lite svårt för andra delen först,men med denna verre,med text och allt,och ett par till lyssningar,SKITBRA!!
lnetzel:
--- Citat från: uriah skrivet 05.12.2009, 03:29:49 ---Jag ger mig!!
Hade lite svårt för andra delen först,men med denna verre,med text och allt,och ett par till lyssningar,SKITBRA!!
--- Slut citat ---
OJ, haha:) Vilken vänding. Åja, du var inte helt anti i början heller men jag tar det som att jag lyckades knyta ihop låten till slut.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida