Forum > Demolåtar

Henrik - Bemma

<< < (3/7) > >>

freddy:
Jag skulle vilja höra dig sjunga lite karaoke, tanka ner lite låtbakgrunder och lägg på sång! :)

bow35:
freddy: Nej! Det blir ingen karaoke  :angry: (Bara framför köksbordet till låtarna på radion  :D)

HM: Kan bli att jag lägger ett guraspår och ett sångspår med micken nära, bara för att låta proffsigt och utan rum. Är dock rätt tacksam för groovet man kan få in när man spelar och sjunger samtidigt. Metronom har jag ju klarat av förut, så det ska jag testa igen. Mixen får jag lägga över till nå'n annan. Min mjukvara är epa och jag är okunnig.

Tack för tips Mike!

SYNTH:
Känner igen det som sagt att försöka får till något så jag väntar med mer kommentarer om det än! ;)

MaxB:
Bra ljudutveckling från tidigare inspelningar. Du har ett bra groove på gitarren och en skön röst. För mig räcker det att lyssna på Bejam  bema (what ever) i nån minut.

Det där med kareoke är ett intressant uppslag  ;) Man blir nyfiken på att höra dina röstresurser på mer än det egna du gör...

bow35:
Kör lite radiopop i rootstolkning ibland. Det är fortfarande under utveckling. Tack för feedback.

ps HM, Har kört lite med metronom och det funkar ovanligt bra, bara melodin som strular. ds

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion