Forum > Demolåtar
Freddy - Christmas Time
SYNTH:
Lite sjösjukevarning av den annars låter det jäkligt coolt gillar det! :D
stajo:
härligt flyt i den här låten, tar en framåt liksom, bra.
Det enda är väl pumpandet som alla nämner, skall bli kul att höra en annan mix.
freddy:
--- Citat från: SYNTH skrivet 05.12.2009, 16:14:32 ---Lite sjösjukevarning av den annars låter det jäkligt coolt gillar det! :D
--- Slut citat ---
Fett! Tack :) I veckan tas det ett sjösjukpiller, samt lite andra uppdateringar. Så får vi se om det blir bättre :D
--- Citat från: stajo skrivet 05.12.2009, 22:19:54 ---härligt flyt i den här låten, tar en framåt liksom, bra.
Det enda är väl pumpandet som alla nämner, skall bli kul att höra en annan mix.
--- Slut citat ---
Bra att det är lite flyt trots att det händer lite grejs på vägen :) Ny mix kommer, förhoppningsvis lite bättre med. :)
hogge:
--- Citat från: freddy skrivet 05.12.2009, 01:47:43 ---
--- Citat från: hogge skrivet 04.12.2009, 19:23:12 ---Annorlunda jullåt verkligen, men inte desto mindre läcker för det.. Den här gillade jag verkligen.. Otroligt bra röst - är den din?
--- Slut citat ---
Nämen, tack hogge. Ja, rösten är min :)
--- Slut citat ---
Grymt bra.. Sicken jäkla pipa Du har.. Den rösten fastnade jag för som faan.. Jag måste leta på fler av Dina alster..
zorrow:
Ja jädrar vad du sjunger bra! Många kloka ord ovan så jag skall inte upprepa dem. Ett litet tips från mig skulle vara att sången låter inklippt på ett antal stället. D v s lite för korta eller nästan inga pauser alls. Det skulle låta mer naturligt om du sjunger allt på riktigt några gånger rätt igenom och med exakt samma frasering för att sedan spara de bästa bitarna. Rktigt härlig jazz var det i alla fall. B)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida