Forum > Färdiga produktioner
Zorrow - Luxuria
egghuvud:
Tycker att hela mixen distar på ett obehgligt sätt vilket gör att det blir svårt att höra på låten. Annars är det snyggt. Bra låt och mixen håller ganska bra... svårt att avgöra som sagt.
freddy:
Tungt ljud. Feta gitarrer. Vågade toner på sologitarren :)
Skulle vilja ha lite mer ton i virveln, lite mer sjung. Känns lite platt nu.
Verserna gillar jag, sången är tuff med, intressant röst.
Låten tuffar på lite, sen vill man att det ska hända något, refräng? Oktaverad sång som tar tag i oss, något mer behövs.
Introt gav mig förväntningar, versen likaså. Men sen föll det lite där halvvägs för mig, blev lite tradigt tyvärr.
Men rock on, du har en ball stil här.
hogge:
Oj oj.. Tunga grejer..
Jäkligt bra lirat. Tätt & tajt & bra arrangerat, men tyvärr blir låten aningen för enformig för mig..
zorrow:
egghuvud - distar hela mixen? Jag hör inte det... Den är mellanregistertung på gitarr o bas så den är lite vass. Jag vill ha det så. Hmmm... måste kolla ordentligt. Tack för kommentar.
Freddy och Hogge - Tack för feedback. Ni har rätt. Den ÄR långtråkig. Jag behöver fundera lite på kompositionen. Något måste till för att spetsa till "groggen". Jag tar ned låten så länge för funderingar och vi får se om den dyker upp senare.
zorrow:
Groggen spetsad! Funkar det?
Bjurte - Har spetsat sången lite... och ja, det var nog tinnitus... Slutet ändrat i denna version men det finns en version med det andra slutet kvar...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida