Forum > Färdiga produktioner
Zorrow - Luxuria
bjurte:
Ha-Ha :lol:!!
Vad har du gjort med Orgeln i första versen?? :lol: Var det baklänges eller nått sånt ?? Lät riktigt grymt i alla fall.
Och jag håller med dig att hålla det 'rent' för tyngdens skull,därav min tvekan direkt efter jag lagt orgeln,men det här blev skitbra..
Jag tror t.o.m. att Herr Hensley kommer att ge dig sitt gillande.. ;)
bjurte:
Just det Ang. Nya Mixen då,tycker det låter tydligare och klarare nu,lyssnade i Monitorerna nu istf hörlurar och dom är nog klarare i sig.
Men dom där Atonala rösterna/kör njae vete katten...det blev mer änglar än Demoner/spöken.. :blink: ;)
Nä nu ska jag och Herr Hensley gå och ta oss en spruta mot SvinPesten..(aj-aj)
spacetrucker:
In lust we trust... :D
Jag gillade sånt väldigt mycket vid nåt skede men sen föll det liksom i glömska... denhär låten får det i alla fall att rycka i en bortglömd gammal nerv. Jag la nyligen upp en ny låt här på KR och nu när jag hör denna så märker jag hur grötiga gitarrerna är på min låt. Ajajaj...
Problemet är väl att en del vet vad dom vill men kan inte riktig få ihop det (jag hör till dessa), andra kan men vet inte vad dom vill och sen finns de dehär som både vet och kan... och gör såna här låtar.
Space
zorrow:
Tack spacetrucker! Dina ord värmer. Jag börjar tro att jag närmar mig slutmix nu och flyttar till färdiga mp3or imorgon om ingen protesterar. "Änglakören" är borta...
bjurte:
--- Citat från: zorrow skrivet 02.12.2009, 22:27:33 ---Tack spacetrucker! Dina ord värmer. Jag börjar tro att jag närmar mig slutmix nu och flyttar till färdiga mp3or imorgon om ingen protesterar. "Änglakören" är borta...
--- Slut citat ---
Tog du bort,vad det nu var du gjorde med orgeln i första versen ?? Synd,tyckte det var skit ballt(där var ju dina spöken) eller jag kanske bara hörde fel(Tinnitus-skit)
Hur som helst tycker jag du kan höja 2-3 DB vid 5-6 khz på lead sången,svårt att vara exakt men jag tycker nog den skulle må bra av att vara lite tydligare..
Annars kanon,gillar det där när du smyger in orgeln så där på slutraderna..
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida