Forum > Färdiga produktioner
Zorrow - Luxuria
bjurte:
Uj-uj,ja det var omgjort..Från min sida blir det lite blandade tankar om detta..
Det positiva först : sången tydligare,skitbra..
Sedan det som ska vara ref. Njaee.. Kanske om du sänker sången ordentligt,så den bara anas??(försök få till lite telefon/megafon sound kanske)
Så tycker jag det gamla slutet var mycket fräckare.
Det nya partiet då,iof sig fräckt men trummorna funkade inte riktigt till det,det blev lite för mycket 'snubbel'
försök att få dom att följa gitarren lite bättre.
Nu kanske jag lägger mig i förmycket och visst är det mest frågan om smak..
Men jag imotsatts mot många andra här gillade nog ursprungsversionen bättre,allt behöver väl inte ha refräng??
Ska det vara tungt får det gärna vara lite malande och monotont.
Äh.. det är kanske bara är jag,du gör ju så klart din musik precis som du vill.Inte meningen att såga :unsure:
Och som du vet är jag ju lite 'gammalmodig' av mig när det gäller musik..
Bjurte ?? - Nu är du fn.. på fel forum... :lol: ;)
zorrow:
Tack min vän för feedback. Ja, här tål att funderas lite.... Det är alltid svårt hur man skall ställa sig till olika synpunkter men jag litar på dig Bj... :wub: Uriah ;) Bra det här på KR med halvfärdiga demon där man kan få lägga upp funderingar och halvfärdiga saker. Återkommer (kanske).
PS En fika nästa vecka? DS
bjurte:
--- Citat från: zorrow skrivet 09.12.2009, 20:56:17 ---Tack min vän för feedback. Ja, här tål att funderas lite.... Det är alltid svårt hur man skall ställa sig till olika synpunkter men jag litar på dig Bj... :wub: Uriah ;) Bra det här på KR med halvfärdiga demon där man kan få lägga upp funderingar och halvfärdiga saker. Återkommer (kanske).
PS En fika nästa vecka? DS
--- Slut citat ---
Tjabba,ja visst är det svårt,och nu var det ju mot låtens struktur jag var lite gnällig.
Men där är det ju du som är och måste vara "Chifen" och andra kanske inte tycker som jag.
Hoppas det inte var min 'sura' komentar som fick dig att plocka ner låten i alla fall,du kanske skulle invänta några fler tyckanden om denna verren??
Vadå Kanske?? Klart du ska göra den klar.. :huh: :blink: så mycket mer jobb är det ju inte kvar...
Och i ett Koncept som en av 7 låtar har den absolut sin plats,och någon gladpop med lallig refräng ska man väl inte ha när det
handlar om dom 7 Dödsynderna eller ?? :lol:
En Fika tycker jag allt att vi ska försöka klämma in ,vet dock inte riktigt hur mina kolegor jobbar nästa vecka,om någon är ledig och så,du vet ju
att vi är ganska tids/bemannings styrda hos oss,och du är ju oxo ganska upptagen av dig.Men någon lucka ska vi väl kunna hitta. ;)
zorrow:
Nu får du ursäkta Uriah men jag fastnade för denna version... Jag plockade ner låten för att fixa lite sursång så det har inte med din sågning ;) att göra :D Du vet att jag uppskattar och litar på dina synpunkter. Har pillat med trummor, sång och mixen i största allmänhet. Jag börjar bli lite nöjd vilket gör att jag är osedvanligt mottaglig för nya sågningar :P
hogge:
Jäsingen.. Det här kan jag allt headbanga till i helgen :P
Gött jobbat!!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida