Forum > Färdiga produktioner
Zorrow - Luxuria
zorrow:
LÅTNAMN:Luxuria
ARTIST/GRUPP: Zorrow
GENRE: Hårdrock/Metal
LÅTLÄNGD: 4,21
KOMPOSITÖR: Zorrow/Mattan
PRODUCENT: Zorrow
EV. MEDVERKANDE: Mattan, Uriah
INSPELNINGSÅR:2009
FORMAT: mp3
Eddi:
Lust antar jag!?
Jag tycker voxen ska upp man hör inte heller någon utpräglad basgura vete 17 om det behövs men i alla fall. Andraguran försvinner lite och kanske bör höjas något, skulle sitta bra med en andrastämma också. På det hela taget en som sagt tuuuung låt i sviten.
Rock on mate
Alatar:
Hej,
Kan inte låta bli att dumma mig lite: two of seven eller seven of nine? :P
Angående låten (som iofs int riktigt är mitt favoritgenre):
Saknas det inte lite emotioner i låten? Bra sound, men lite intetsägande.
zorrow:
Hej Eko, ja Lust är det (du har ju järnkoll)! Voxen skall nog upp 0,5 db i alla fall, där har du helt rätt! Sologitarr skall upp eller hitta en egen frekvens tror jag också stämmer. Tack för feedback. Stämmor på sina håll skulle utan tvekan tillföra låten. Här jobbar jag vidare. Tack för lyssning och kommentar!
Alatar - Jag fick googla seven of nine men nu förstår jag vad du menar (tror jag). Jag håller med ang emotioner. Det är dessa jag letar efter. Med lykta! Vad göra...? Någon?
MaxB:
--- Citat från: zorrow skrivet 27.11.2009, 22:59:55 ---Voxen skall nog upp 0,5 db i alla fall, där har du helt rätt!
Jag håller med ang emotioner. Det är dessa jag letar efter. Med lykta! Vad göra...? Någon?
--- Slut citat ---
En försynt liten ackegura i vänstra hörnet :mellow: ;)
Rösten är ok men är kanske i ett torrare rum än nödvändigt. Jag kan tänka mig rösten fetare på något sätt men vet inte hur man gör.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida