Forum > Färdiga produktioner

Zorrow - Luxuria

<< < (2/12) > >>

Cube:
Tja!
Tycker rösten ligger på samma nivå hela tiden kanske borde komma upp i lite ljusare toner och som sagts innan, stämmor! Reagerar inte något värst över låten i sig! Helt klart godkänt är det iaf!

Ha d!

bjurte:
Jag gilla det lite lunkande nästan uppbromsande tempot,det ger en extra tyngd i det hele!!
Goda riff som får mig att tänka på den gammla hederliga tiden.. :lol: Lite Stoner metal över den ??
Bra sound och basen sitter som en smäck och låter kanon :rolleyes:
Dock blir det lite för jämntjockt över hela låten,sen tycker jag att sången skull må bra av att få lite mer vässa.
Vässa sången och släpp in lite luft,kanske en liten diskret orgel med en del övertoner.
Har lite svårt att gå in på detalljer då min förb..de öron är bråkigare än på länge :angry:
Det är verkligen viskvolym just nu.

zorrow:
Hej och tack för fina tips! Basen är ju inställd av ett proffs så det är klart den låter finfint   ;) Vad menar du med jämntjockt och vad kan man göra åt det? Kanske Bju... :wub: ehhh Uriah kan lägga lite orgel? Jag hade tänkt mig lite köraktigt i läskiga disharmonier.

bjurte:

--- Citat från: zorrow skrivet 28.11.2009, 13:25:58 ---Hej och tack för fina tips! Basen är ju inställd av ett proffs så det är klart den låter finfint   ;) Vad menar du med jämntjockt och vad kan man göra åt det? Kanske Bju... :wub: ehhh Uriah kan lägga lite orgel? Jag hade tänkt mig lite köraktigt i läskiga disharmonier.

--- Slut citat ---
Jag kan ju höra med herr "Hensley" om han kan hitte på nått,men vad jag menade är något väldigt enkelt/diskret bara för att få in lite luft/övertoner.

zorrow:
Man bugar och tackar om Herr Hensley ville göra sig besväret :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion