Forum > Demolåtar

Ingelsten/Wernborg - Bröllop i Sandvik - ny mix 091201

<< < (3/6) > >>

MaxB:

--- Citera ---kändes som om den kunde vara lite stabilare så här i efterhand
--- Slut citat ---

Skönt stycke och skön mix. Du var själv lite kritisk till stabiliteten på rösten och jag tror jag vet vad du menar, men fasiken vad trevligt det låter. Och en riktigt bra röst har du!

morgonte:
Bra gjort det här! Skön känsla, och stilsäkert arrat. Skulle jag önska mig något i marginalen så vore det att få lite mer "schvung" i bordunen. Kanske att den snygga fiolen kan få vara med även där?

Åsa:
Jaha! Så blev man rörd också på måndagskvällen!  :P
Vilken härligt låt alltså, tänk att få stå som brudpar och fått denna låt skriven till sig..
Bra och snyggt arr, kanonbra sjunget -härlig röst!
Jag skulle vilja ha aningens mer rymd på sången, lite för torr tycker jag. Lite lite reverb eller mini-delay.

Skitbra, blev så positivt överraskad här så jag sitter och ler än  :)

Wernborg:
Tack för ännu fler glada kommentarer.  :)

--- Citat från: morgonte skrivet 23.11.2009, 22:31:14 ---Bra gjort det här! Skön känsla, och stilsäkert arrat. Skulle jag önska mig något i marginalen så vore det att få lite mer "schvung" i bordunen. Kanske att den snygga fiolen kan få vara med även där?

--- Slut citat ---
Tack.
Bordunen? Är det bastonen som ligger kvar medans ackorden förändras? 

--- Citat från: Åsa skrivet 23.11.2009, 22:41:20 ---Jaha! Så blev man rörd också på måndagskvällen!  :P
Vilken härligt låt alltså, tänk att få stå som brudpar och fått denna låt skriven till sig..
Bra och snyggt arr, kanonbra sjunget -härlig röst!
Jag skulle vilja ha aningens mer rymd på sången, lite för torr tycker jag. Lite lite reverb eller mini-delay.

Skitbra, blev så positivt överraskad här så jag sitter och ler än  :)

--- Slut citat ---
:D  Ja, tänk då att Patrick skrev den till frun OCH framförde tillsammans med mig på sitt eget bröllop. Inte ett öga var torrt.
Den andra som vill ha mer rymd på sången. Ja, kanske var jag lite feg där. Ska se över det.

Åsa:

--- Citat från: Wernborg skrivet 23.11.2009, 23:33:26 ---
 :D  Ja, tänk då att Patrick skrev den till frun OCH framförde tillsammans med mig på sitt eget bröllop. Inte ett öga var torrt.
Den andra som vill ha mer rymd på sången. Ja, kanske var jag lite feg där. Ska se över det.

--- Slut citat ---

Men ojoj.. underbart! Då blev jag rörd igen då haha!
Mycket imponerande! Förstår att det gräts floder i bänkraderna, det hade jag gjort  :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion